Jeg vil gerne lære lidt mere om hjemmesideprogrammering - dvs. HTML, XHTML, CSS, PHP, Javascript, MySQL osv. Og det skal helst være på et begynderniveau, så man kan følge med helt fra starten.
Jeg har fulgt en masse tutorials på nettet bl.a. her (igen; fantastisk hjemmeside!) og på html.dk og er stadig i gang (har bl.a. lavet en /giga xp/ profil til en hestehjemmeside, jeg er meget på - har lavet alt selv, også det grafiske, så det siger lidt om, hvad det er, jeg har stiftet lidt bekendtskab med: http://solsikke.webs.com/solsikkegaard.htm), men jeg vil meget gerne have et kursus i det, så jeg kan snakke med en/nogle om det IRL, så jeg kan få alt med fra bunden, og ikke skal bruge min tid på selv at søge efter det konstant. Også ord som attributter, validering osv. - det er meget nemmere at spørge til råds om IRL.
Derfor tænkte jeg, at jeg måske kunne komme på et begynderkursus, men det skal selvfølgelig være et sted, hvor de tager imod en 14-årig (bliver meget snart 15, så ... 15-årig :p). Jeg har forsøgt mig en smule på nettet og hørt noget om ungdomsskole, aftenskole, kommunes hjemmeside, fritidsklub, meneh, er ærlig talt lidt på bar bund
Kender I ét eller andet, jeg kan gøre? Ringe til nogen, der kan sige noget om det, høre nogen ad, kender nogle hjemmesider, der tilbyder det...???
Og så må det helst ikke koste aaaalt for meget
Kan man få undervisning i det? Endnu bedre (allerbedst) - kan man gå til det som en fritidsaktivitet, så man kan møde andre unge på omkring ens egen alder, der interesserer sig for det samme?
Det skal ligge omkring Århus-området, hvis det er