Feedback min Hjemmeside

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
mmh
Begynder
Feedback min Hjemmeside

Indlæg af mmh » 11. mar 2014, 20:14

Jeg er meget ny i det her med at lave en hjemmeside i wordpress :) Har fået mine sider sat op og selve siderne . Men synes ikke mit indhold ser serlig prof ud og lige det med tekst størrelsen på siden :)

http://bryllupsmobildiskotek.dk/

skulle der være en venlig sjæl med opsætning af mit indhold så bare smid en besked :) Hilsen Mathias

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Feedback min Hjemmeside

Indlæg af Daniel » 11. mar 2014, 23:04

Hej Mathias.

Først og fremmest så velkommen til NemProgrammering.dk! :)
Synes det er en rigtig fin side du har fået dig lavet der, især hvis det er noget af det første du prøver at lave i WordPress, selvom det er nemt at gå til WordPress, så har det også sine finurligheder.

- Du har 2 overskifter på dine sider, ville kigge på at fjerne den første af dem, så du kun har den mere personlige overskrift.
- Som du selv lidt er inde på, så er der noget med din tekst, der er lidt for mange ord på hver linje, det gør det uoverskueligt at læse dine sider, eventuelt kunne din side deles op i 2 kolonner så teksten ville blive delt lidt mere op.
- Eventuelt så lidt større linjeafstand i din tekst, det ville også gøre det nemmere for dine brugere at læse dine sider.
- Ville kigge på pris og kontakt siderne, det er noget uoverskueligt den måde de er sat op på, sådan som siden med priser, der ville jeg kigge på noget med en tabel.
- Sidst men ikke mindst, så ville jeg kigge på om det ville være muligt at gøre siden responsive, eller i det mindste adaptive.

Men igen så må jeg sige at det er rigtig godt lavet det du har indtil videre, det kan du godt være stolt af! :)

mmh
Begynder

Indlæg af mmh » 12. mar 2014, 01:13

Har kikket lidt på det du skrev :) Hvordan fjerner jeg overskrifterne der komme automatisk når jeg opretter en side.
Har også kikket lidt på at lave en kolonne i højre side som går igen på hver side med kontakt oplysninger og Anbefalinger og en god synes godt om boks til facebook. Men lige Hvordan. Vis jeg går ind i den menu der heder Widgets. er vel der jeg skal gøre det :)

Det grundlægge går rimlig :)

cristian
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af cristian » 12. mar 2014, 11:40

Som Daniel også er inde over så kommer mine 2cents jeg syntes du skulle kikke på.
  • Double skrift - Fjern den indledende pinke overskrift.
    Tekst - Større og større linje afstand
    Tekst & Overskrift - Mindre luft mellem overskrift og tekst.
    Teksten på priser siden er du nød til at sexy op. Evt en sexy og overskuelig tabel
    Kontakt side - Skal sexys op. Jeg ville fjerne telefon billedet, og så skal formen lige rettes til så det står snor lige.
    Hvad er Fb-Button der står nede i venstre hjørne af siden?
Men derudover er det jo en sød side der bare lige mangler det sidste. Jeg ville også overveje at sætte en ekstra div omkring dit <p> element med en baggrunds-farve af pink og et opacity på 50%
hvis jeg var dig, til at give det et lidt ekstra pift i forhold til indholdet. I mit hoved forestiller jeg mig at det ville være pænt :)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 16. mar 2014, 17:04

Jeg syne overordnet at den er pæn :)

Synes dog det er ærgeligt at den ikke er responsive, for tror du ikke der er rigtig mange der ligget kigget bryllups-sager på sofaen eller i sengen på deres iPads eller mobiler? :D

cristian
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af cristian » 16. mar 2014, 18:02

ThomasI skrev:Jeg syne overordnet at den er pæn :)

Synes dog det er ærgeligt at den ikke er responsive, for tror du ikke der er rigtig mange der ligget kigget bryllups-sager på sofaen eller i sengen på deres iPads eller mobiler? :D
Eller adaptive ,)

Besvar