Hej Mathias.
Først og fremmest så velkommen til NemProgrammering.dk!

Synes det er en rigtig fin side du har fået dig lavet der, især hvis det er noget af det første du prøver at lave i WordPress, selvom det er nemt at gå til WordPress, så har det også sine finurligheder.
- Du har 2 overskifter på dine sider, ville kigge på at fjerne den første af dem, så du kun har den mere personlige overskrift.
- Som du selv lidt er inde på, så er der noget med din tekst, der er lidt for mange ord på hver linje, det gør det uoverskueligt at læse dine sider, eventuelt kunne din side deles op i 2 kolonner så teksten ville blive delt lidt mere op.
- Eventuelt så lidt større linjeafstand i din tekst, det ville også gøre det nemmere for dine brugere at læse dine sider.
- Ville kigge på pris og kontakt siderne, det er noget uoverskueligt den måde de er sat op på, sådan som siden med priser, der ville jeg kigge på noget med en tabel.
- Sidst men ikke mindst, så ville jeg kigge på om det ville være muligt at gøre siden responsive, eller i det mindste adaptive.
Men igen så må jeg sige at det er rigtig godt lavet det du har indtil videre, det kan du godt være stolt af!