Feedback på siden

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
tobrukdk
Nørd
Nørd
Indlæg:120
Tilmeldt:18. dec 2011, 00:40
Feedback på siden

Indlæg af tobrukdk » 29. mar 2013, 10:19

Hej


Jeg har bygge en hjemmeside til det brandvæsen som jeg arbejder for :)

Jeg vil høre dig/jer om jeg kun gøre noget bedre eller sådan forbedre på nogle områder.

Har høret at der skulle være problemer med slideshow i toppen mellem de 3 billeder. (Dog har jeg kun høret det fra en bruger)

Jeg vil høre om jeg kun forbedre noget som du måske ser i dine øjne?.

SE HER

amw
Begynder
Indlæg:8
Tilmeldt:29. mar 2013, 11:27

Re: Feedback på siden

Indlæg af amw » 29. mar 2013, 13:07

Jeg ville arbejde lidt på navigationen hvis jeg var dig :) evt. lave en "hover"-effekt når man kørte med med over et punkt i menuen...

Så ville jeg også anbefale at gøre forsiden mere overskuelig med mindre tekst og et par ekstra under-overskrifter ville heller ikke skade :) folk gider som regel ikke at læse mere end et par linjer ad gangen

udover forsiden, så er der også ret tomt derinde, men ved ikke om det kommer senere eller?

tobrukdk
Nørd
Nørd
Indlæg:120
Tilmeldt:18. dec 2011, 00:40

Re: Feedback på siden

Indlæg af tobrukdk » 29. mar 2013, 21:30

amw skrev:Jeg ville arbejde lidt på navigationen hvis jeg var dig :) evt. lave en "hover"-effekt når man kørte med med over et punkt i menuen...

Så ville jeg også anbefale at gøre forsiden mere overskuelig med mindre tekst og et par ekstra under-overskrifter ville heller ikke skade :) folk gider som regel ikke at læse mere end et par linjer ad gangen

udover forsiden, så er der også ret tomt derinde, men ved ikke om det kommer senere eller?
Menu vil jeg helt klart kig på :)

jeg vil også give menu sådan at den få lidt luft i mellem hver linje :)

Det kommer senere når der er nyheder osv :)

Besvar