Jeg har bygge en hjemmeside til det brandvæsen som jeg arbejder for
Jeg vil høre dig/jer om jeg kun gøre noget bedre eller sådan forbedre på nogle områder.
Har høret at der skulle være problemer med slideshow i toppen mellem de 3 billeder. (Dog har jeg kun høret det fra en bruger)
Jeg vil høre om jeg kun forbedre noget som du måske ser i dine øjne?.
SE HER


