Hjælp - jeg kan ikke komme ind på siden

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
susanne
Begynder
Hjælp - jeg kan ikke komme ind på siden

Indlæg af susanne » 22. jan 2018, 11:14

Jeg ved ikke lige, hvad der sker, men hjælp anybody....

jeg kan ikke komme ind på siden efter jeg har opdateret til ny wp udgave, facebook knap og SEO bl.a. nu står der
"Er ikke tilgængelig pga. planlagt vedligeholdelse. Kom tilbage om et par minutter."

Hvad sker der mon?

susanne
Begynder

Re: Hjælp - jeg kan ikke komme ind på siden

Indlæg af susanne » 22. jan 2018, 11:20

Det er ok nu jeg er kommet ind igen heldigvis.

Mit tema er ikke det bedste for ipad og mobil, så jeg vil gerne skifte, men jeg tør ikke rigtig købe et andet - hvis jeg ikke kan finde ud af skiftet. Er der nogen som kan anbefale et lækkert tema, som er nemt at ændre i?
min hjemmeside er psykoterapi-københavn.dk
Pft :- )

Susanne

cristian
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af cristian » 25. jan 2018, 11:35

Hej Susanne
Super at dit problem blev løst med nægtet adgang grundet opdatering.
Som info, i en problemstilling som
jeg kan ikke komme ind på siden efter jeg har opdateret til ny wp udgave, facebook knap og SEO bl.a. nu står der
"Er ikke tilgængelig pga. planlagt vedligeholdelse. Kom tilbage om et par minutter."
Er det næsten umuligt at hjælpe dig, hvis vi ikke som minimum har logs fra før opdateringen skete, under og efterfølgende fejl beskrivelse fra
systemet hvis nogen.

Angående dit tema, så kan jeg godt se at det er ikke helt mobil venligt men jeg tror kun at det er Thomas og Daniel herinde som er nogenlunde Wordpress hajer og som kan hjælpe, så lad os håbe de får tid til at kigge på din tråd.

susanne
Begynder

Indlæg af susanne » 25. jan 2018, 13:24

Tak for din besked cristian.
Jeg krydser så fingre for at en af de to medlemmer du nævner, får tid til at rådgive mig Mht hvilket tema, som bedst kan fungere for min lille praksis...
:)

Besvar