Jeg har nu gået og studeret programmering i snart 1 år, og må hermed indrømme at jeg ikke rigtig kan programmere endnu. Hvordan kan jeg blive bedre?

Hilsen AndersB
AndersB skrev:Hej folkens.
Jeg har nu gået og studeret programmering i snart 1 år, og må hermed indrømme at jeg ikke rigtig kan programmere endnu. Hvordan kan jeg blive bedre?![]()
Hilsen AndersB
Hvad har du lært på dit nuværende studie? (alle) Programmerings sprog, og anvendelse (projekter).Jeg har nu gået og studeret programmering i snart 1 år, og må hermed indrømme at jeg ikke rigtig kan programmere endnu. Hvordan kan jeg blive bedre?
Folk vil svare 100 forskellige ting på dette spørgsmål ud fra deres personlige præferencer.Clement skrev:hej Nemprogrammering
For ca. et år siden gik jeg i gang med jeres javaserie men kom af en eller anden grund ikke igennem det. Desuden er nogle af jeres serier på jeres youtube lidt gamle, men gør det noget? Har kigget lidt rundt og ville gerne vide hvilket sprog det er bedst at lære først. Jeg vil gerne lære at programmere små spil, men kunne også være fedt at kunne lave hjemmesider. tror gerne jeg ville starte med et sprog, hvor man kan lave en del forskellige ting. Men er det det rigtige at gøre? Hvad ville i anbefale mig at starte med (er 15 år). Håber I kan hjælpe
ps: jeg har både en windows og en mac
Vh Clement
Der er mange måder man kan vælge at lære Java / andre programmerings sprog på.Clement skrev:Mange tak for hjælpen! Hvis der er andre der har nogle tilføjelser må de gerne skrive!
Mit næste problem er, hvordan jeg lærer det. Skal jeg bare gå hele javaserien med eclipse igennem, eller er der andre metoder/java programmeringsprogrammer?
Vh Clement
Jeg håber det giver not inspiration til hvordan du kan komme igang.Clement skrev:Mange tak for hjælpen, Christian! Så skal jeg se at komme ordentligt i gang med programmering