Hej
Jeg har fået lavet en rigtig fin webshop i Wordpress, den hedder: karaffelland.dk... men jeg har et problem, som jeg håber "én eller anden" kan hjælpe mig med... nemlig under hver produkt har jeg sat 3 eller 4 forskellige produkter ind som "upsell" det virker fint, men jeg vil gerne ændre den tekst som er sat ind som standard lige ovenover produkterne...
Den skriver: Du kunne også være interesseret i…
men jeg vil gerne skrive følgende: Andre kunder har også købt...
Er der nogen som ved hvor jeg kan ændre den tekst, og selvfølgelig gerne et sted hvor ALLE sider bliver rettet på én gang....
På forhånd tak
Venlig hilsen
Bjarne Munk
Upsell i Wordpress
Re: Upsell i Wordpress
Hej Bjarne,
Det er noget der sætte i oversættelsen af woocommerce. Hvis du henter loco translate, kan du bruge dette plugin til at finde stedet hvor oversættelsen er sat til "Du kunne også være interesseret i" og ændre den til det du ønsker.
Mvh.
Det er noget der sætte i oversættelsen af woocommerce. Hvis du henter loco translate, kan du bruge dette plugin til at finde stedet hvor oversættelsen er sat til "Du kunne også være interesseret i" og ændre den til det du ønsker.
Mvh.
Re: Upsell i Wordpress
Hej Thomas
Mange tak for svar. Men det fik mig desværre ikke i mål...
Jeg har loco translate instaleret i min webshop, men jeg kan ikke finde det sted jeg kan ændre i teksten.... fandt stedet hvor teksten stod, men den lod mig ikke ændre i teksten.... Hvad tror du jeg gør galt????
Mvh
Bjarne Munk
Mange tak for svar. Men det fik mig desværre ikke i mål...
Jeg har loco translate instaleret i min webshop, men jeg kan ikke finde det sted jeg kan ændre i teksten.... fandt stedet hvor teksten stod, men den lod mig ikke ændre i teksten.... Hvad tror du jeg gør galt????
Mvh
Bjarne Munk