Eksisterende wordpresskonto

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
Rikkethek
Begynder
Eksisterende wordpresskonto

Indlæg af Rikkethek » 14. sep 2016, 14:02

Halløj

Jeg er ny her. Jeg har lige set de første par videoer om Wordpress. Tak for dem - det bliver godt, kan jeg mærke :-)

Jeg har installeret Wordpress og skrevet et (nyt) brugernavn ind som vist i videoen. Men nu indser jeg, at jeg måske ikke skulle have gjort det, for jeg har faktisk allerede en bruger på Wordpress og jeg har registreret et .com-domæne derigennem.

Hvordan får jeg nu de informationer ind i min "lokale Wordpress-installation"?

De bedste hilsner
Rikke

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: Eksisterende wordpresskonto

Indlæg af ThomasI » 15. sep 2016, 15:07

Vil du flytte den hjemmeside du har liggende på WordPress.com ned lokalt eller hvordan skal det forstås?

Rikkethek
Begynder

Indlæg af Rikkethek » 15. sep 2016, 15:51

Hej Thomas

Tak for dit svar - og tak for videoerne, som jeg er i gang med.

Ja, det er vel egentlig det, jeg mener. Altså at importere min eksisterende Wordpress-hjemmeside(r).

Men det giver måske sig selv?

Mvh Rikke

Rikkethek
Begynder

Indlæg af Rikkethek » 21. sep 2016, 14:36

Hej Thomas

Jeg fandt ud af at importere den side, jeg har oprettet med dotcom-domæne for flere måneder siden. Jeg kan bare ikke finde ud af, hvordan jeg kommer til at arbejde med den på min localhost-enhed. Da jeg importerede siden valgte jeg den rette bruger, men når jeg er logget på min local host med denne bruger, kan jeg ikke se, hvordan jeg kommer til at tilgå og arbejde med siden. Når jeg går ind under indstillinger - generelt, kan jeg ikke se de "genkendelseskoder" (i form af en specifik tekst og et foto), jeg lagde ind på rikkeekleund.com, inden jeg exporterede den fra WP.com. Derfor føler jeg mig ikke sikker på, at jeg arbejder med den side.

Har du et tip?

Mvh Rikke

Besvar