Drop down menu
-
KarinaJull
- Begynder
Jeg arbejder i temaet Philomina og det har desværre ikke en drop down menu - så alle punkterne bliver stillet i én lang række. Nogle der kan anbefale et godt plugin eller en anden måde at tvinge dette igennem på?
Re: Drop down menu
jeg mener ikke der findes et sådan plugin - Meunen i temaet er unik for temaet, og det er derfor svært at lave et plugin, som passer til alle typer temaet - derfor tror jeg ikke det findes, og hvis det gør, så tvivler jeg på det virker specielt godt.
Hvis du virkelig vil have dropdowns, så er din bedste chance at finde et tema der ligner det du har, men som understøtter dropdowns.
Hvis du virkelig vil have dropdowns, så er din bedste chance at finde et tema der ligner det du har, men som understøtter dropdowns.
Har du et link til temaet? Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde det nogen steder...
https://da.wordpress.org/themes/philomina/ThomasI skrev:Har du et link til temaet? Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde det nogen steder...
-
KarinaJull
- Begynder
Tusind tak for svar! Jeg fandt faktisk et plugin, som fik det til at køre. Max Mega Menu, hvis det skulle blive relevant for andre (Y)