Envira Gallery/Widget

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
gamleholm
Begynder
Envira Gallery/Widget

Indlæg af gamleholm » 29. mar 2016, 15:19

Jeg har installeret Envira Gallery Lite og vil gerne placere en widget på min side. Men, når jeg går ind og ser efter widgets findes der ingen for Envira Gallery Lite?
Er der en/nogen der kan hjælpe mig?

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: Envira Gallery/Widget

Indlæg af ThomasI » 4. apr 2016, 21:28

Hej,

Så vidt jeg kan se kan du ikke placere et gallery i en widget med dette plugin - ihvertfald ikke så vidt jeg kan se. HVor har du set at denne funktionalitet skulle være der? Måske er det i den betalte version? :)

gamleholm
Begynder

Indlæg af gamleholm » 5. apr 2016, 11:55

Hej Thomas.

Tak for dit svar.
Du spørger, hvor jeg har set widget i denne plugin. Det har jeg på en video lagt ud af Envira på Youtube. Der siger/skriver de ikke noget om, at man evt. skal have en betalt version.
I øvrigt stor ros for både din vejledning og dine videoer på denne hjemmeside. Når jeg, årgang 43, kan finde ud at bruge WP til husbehov, er det udtryk for god pædagogik.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 6. apr 2016, 21:19

Hej igen,

Ok, det er svært at sige om du skal betale for det for at få den funktionalitet - du kan evt skrive til dem og spørge?

Men hvis det er et galleri i en widget du er ude efter, kan dette plugin måske bruges: https://wordpress.org/plugins/wp-widget-gallery/ ? Jeg har dog ikke selv prøvet det...

Og tak for din ros! Det er altid dejligt at høre at materialet kan bruges :D

gamleholm
Begynder

Indlæg af gamleholm » 7. apr 2016, 15:27

Tak, jeg prøver.

Jørn

Besvar