Har lavet mit første layout/template og er lidt usikker på hvordan jeg kommer videre med det næste skridt.
Hvordan laver man et login hvor brugeren kan logge ind og poste et billede med noget tekst, det billede med teksten kommer så op på forsiden.
Jeg er lidt usikker på hvor jeg skal søge, er der tutorials om det eller er nogle vids så jeg kan lære lidt mere.?
Er det noget jeg selv koder eller er der en nemmer måde at gøre det på.?
Billeder
Re: Billeder
hej prøv og kig i videoerne på forside af nem programmering jeg syntes jrg har set noget om det i en af videoerne
mvh Smølf
mvh Smølf
Hvis jeg forstår dig ret, så vil du tilbyde at man kan have en bruger, og de der er registrerede kan så uploade billede + tekst, som så lægges 'forrest' i rækken af billeder på forsiden?
Til det skal du have gang i en database og noget til at håndtere hvad der sker mellem bruger og database (PHP fx).
Har du gjort dig yderligere overvejeler omkring dette?
Til det skal du have gang i en database og noget til at håndtere hvad der sker mellem bruger og database (PHP fx).
Har du gjort dig yderligere overvejeler omkring dette?
Ja Jepperask det er rigtiget, hvordan starter men med det når man er ny til det her..?jepperask skrev:Hvis jeg forstår dig ret, så vil du tilbyde at man kan have en bruger, og de der er registrerede kan så uploade billede + tekst, som så lægges 'forrest' i rækken af billeder på forsiden?
Har du måske set en tutorials hvordan man laver sådan noget.?
http://www.nemprogrammering.dk/Tutorial ... gt_php.phpHonks skrev:Ja Jepperask det er rigtiget, hvordan starter men med det når man er ny til det her..?jepperask skrev:Hvis jeg forstår dig ret, så vil du tilbyde at man kan have en bruger, og de der er registrerede kan så uploade billede + tekst, som så lægges 'forrest' i rækken af billeder på forsiden?
Har du måske set en tutorials hvordan man laver sådan noget.?