Program til at søge koder.

Her kan du stille og svare på spørgsmål omkring HTML. Du kan altså med andre ord finde en masse hjælp til HTML og HTML5 på dette forum
Besvar
Honks
Begynder
Program til at søge koder.

Indlæg af Honks » 23. okt 2015, 15:20

Jeg ved ikke om jeg har posted det rigtige sted. :-)

Sidder og leger lidt med joomla advance search, og har lidt problemer med det.
Jeg kunne godt tænke mig at redigere noget tekst men det tekst kan kun gøres i mappen/filerne et eller andet sted på min computer.
Synes at det er lidt svært at finde lige præcist det sted hvor teksten kan redigeres da joomla mappen er stort.

Findes der et program hvor jeg kan trykke på "Search by Author" tekst og så vil den vise mig hvor mappen/filen gemmer sig på min computer,
som jeg kan redigere teksten til lige det jeg har lyst til at der skal stå.
d.jpg
d.jpg (107.33KiB)Vist 7912 gange

jepperask
Geni
Geni

Re: Program til at søge koder.

Indlæg af jepperask » 23. okt 2015, 16:12

Der findes programmer der kan søge efter en streng i en mappe, men jeg vil helt klart anbefale dig at lære strukturen af joomla mappen.

'Advanced Search' - er det indbygget i Joomla eller er det et plugin du har fundet?

Honks
Begynder

Re: Program til at søge koder.

Indlæg af Honks » 23. okt 2015, 21:58

jepperask skrev:Der findes programmer der kan søge efter en streng i en mappe, men jeg vil helt klart anbefale dig at lære strukturen af joomla mappen.

'Advanced Search' - er det indbygget i Joomla eller er det et plugin du har fundet?
Det er joomlas eget advance search som der bliver kaldt for smart search, det er ikke plugin.
Det hedder den ikke i C:\joomla mappen men kaldes noget andet...
Hvad hedder de programmer der kan finde de koder på min computer.?

Besvar