Menuknappen plugin i wordpress mangler

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
Hong
Begynder
Kontakt:
Menuknappen plugin i wordpress mangler

Indlæg af Hong » 20. okt 2015, 16:01

Jeg har lige fået en ny wordpress website. Da jeg ville installere Yoast til SEO, kunne jeg ikke finde pluginknappen til installation af Yoast. Jeg kan se på en af jeres videoer at det skulle være ganske nemt, men knappen mangler.

Nogen der ved den kan findes??

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: Menuknappen plugin i wordpress mangler

Indlæg af ThomasI » 20. okt 2015, 19:46

Hej Hong,

Du kunne godt lyde som om du har startet din blog via wordpress.com? Her kan du nemlig ikke installere plugins som du vil + en del andre begrænsninger, som kun bliver fjernet hvis du betaler og køber eget domæne.

Mvh.

Hong
Begynder
Kontakt:

Indlæg af Hong » 20. okt 2015, 19:51

Hej Thomas.

Ja, jeg er begyndt at finde ud af jeg nok skulle have valgt en anden løsning. Jeg skal ikke blogge, men have en normal hjemmeside, så vil det være smart at glemme wordpress.com og få hjemmesiden overpå wordpress.org?

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 20. okt 2015, 21:40

Hej Hong,

Ja, hvis du gerne vil have fuld fleksibilitet og muligheder, så skal du ud og købe et domæne og et webhotel fra f.eks. https://www.unoeuro.com/ og så installere Wordpress herpå. Det er ikke så svært og du burde kunne følge vores videoer hele vejen :)

Hong
Begynder
Kontakt:

Indlæg af Hong » 21. okt 2015, 15:04

Hej

Det var faktisk jeres meget anvendelige videoer, der gjorde mig opmærksom på der var noget jeg ikke forstod. Men nu er jeg blevet meget klogere og tænker wordpress burde være mere synlig/forklarende. Jeg kan nemlig konstatere der er mange, der er faldet i denne fælde.

Men for jeres respons :-)

Emilio
Begynder

Indlæg af Emilio » 8. nov 2015, 14:45

Unoeuro er super smart og har 1-click installation. Man skal gøre sig umage for at fejle her :D

Hong
Begynder
Kontakt:

Indlæg af Hong » 8. nov 2015, 17:38

Tak for svarene

Jeg har nu skiftet min wordpress til unoeuro, og nu kan der installeres plugins :-)

Jeg har i processen fundet ud af der er rigtig mange, der falder i den samme "fælde" som jeg gjorde. Wordpress kunne med fordel synliggøre denne fejlmulighed væsentligt bedre.

Men nu glæder jeg mig til at komme i gang, og benytte jeres meget brugervenlige videoklip m.m.

Besvar