Jeg må endnu engang besvære jer med et spørgsmål, som sagt før så er jeg helt nybegynder, og har brug for meget hjælp.
Jeg har nu fået lavet en hjemmeside side med HTML koder som jeg er gange tilfreds med. Men nu skal jeg så til at have lavet noget PHP ind i den samtidig med, men alle mine ting ligger i et .html dokument, så er mit første spørgsmål, noget af det jeg skal have lavet er links til min menu så den fører forskellige steder rundt, jeg ved ikke om det bliver vist nogen stedet hvis det ikke gør så håber jeg at i kan svare mig på det her, om man skal linke eller bare skrive i et .php dokument.
Samtidig med så har jeg hentet XAMPP ned til min computer, det skal siges at jeg har EasyPHP på min computer også da jeg har Dreamweaver 8 også, har dog valgt at bruge Netbeans IDE 6.8 da det er nemere at følge jer, og nemmere at kode i efter min mening. Men når jeg har downloadet det og starter det og trykker "Start" ved Apache, så står der start nede i listen, men ikke Running eller "Admin" knappen kommer frem. Jeg kan heller ikke lægge mit dokument over i htdocs mappen som jeg skal, den sætter ikke filen ind når jeg prøver. Jeg håber meget at i kan hjælpe mig med det.
Mange venlige hilsner Daniel.