Gammel temaside bliver vist selvom nyt tema er gemt
-
lhh.privat@gmail.com
- Begynder
Jeg prøvede til en start at uploade et tilfældigt tema bare for at se hvordan tingene virkede. Herefter hentede jeg et nyt tema som jeg troede jeg havde gemt og aktiveret. Når jeg til går min hjemmeside via wp-admin ser alt fint ud, men går min direkte på min hjemmeside www.liveyourpassion.dk så vises den oprindelige gamle side. Hvordan sletter jeg det så man kan se det nye? Er der nogen der kan hjælpe?
Re: Gammel temaside bliver vist selvom nyt tema er gemt
Hej med dig,
Hvilket tema er det meningen der skal være på siden? det jeg ser er et fra woocommerce - er det det gamle eller nye?
hvis du installere og aktivere et tema via admin, så burde det virke. Måske skal du bare slette din cache først.
Mvh.
Hvilket tema er det meningen der skal være på siden? det jeg ser er et fra woocommerce - er det det gamle eller nye?
hvis du installere og aktivere et tema via admin, så burde det virke. Måske skal du bare slette din cache først.
Mvh.
-
lhh.privat@gmail.com
- Begynder
Hej Thomas,
Det tema der skulle være på er Omega vers. 1.0.6 - en hvid side
Den side du formentlig ser er den gamle - den er rød/grå.
Den nye side har jeg installeret og aktiveret via wp-admin og vises når jeg tilgår den via admin-siden. Alligevel bliver den gamle ved med at dukke frem.
Jeg har selv tænkt der ligger en eller anden gammel database et sted der skal slettes men aner ikke hvor den ligger og hvordan jeg gør.
Kan du guide mig i hvordan jeg sletter min cache?
Hilsner
Louise
Det tema der skulle være på er Omega vers. 1.0.6 - en hvid side
Den side du formentlig ser er den gamle - den er rød/grå.
Den nye side har jeg installeret og aktiveret via wp-admin og vises når jeg tilgår den via admin-siden. Alligevel bliver den gamle ved med at dukke frem.
Jeg har selv tænkt der ligger en eller anden gammel database et sted der skal slettes men aner ikke hvor den ligger og hvordan jeg gør.
Kan du guide mig i hvordan jeg sletter min cache?
Hilsner
Louise
hej igen,
Det ser ud til at du har fået det til at virke. Kan du dele din løsning?
Det ser ud til at du har fået det til at virke. Kan du dele din løsning?
-
lhh.privat@gmail.com
- Begynder
Hej hej,
Jeg løste det simpelthen ved at slette WP-installationen og starte helt fra scratch med installering af WP på ny og derefter det rigtige tema.
Alt+ctrl+del = virker altid
Jeg løste det simpelthen ved at slette WP-installationen og starte helt fra scratch med installering af WP på ny og derefter det rigtige tema.
Alt+ctrl+del = virker altid