Youtube bliver kun vist hvis man er log ind på siden

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
tobrukdk
Nørd
Nørd
Youtube bliver kun vist hvis man er log ind på siden

Indlæg af tobrukdk » 26. jun 2014, 08:01

Dette er, hvordan jeg fik sat dette plugin på siden, og det er sådan, at de videoer, der kommer ind via youtube skal være logget ind for at kunne se

http://wordpress.org/plugins/youtube-embed-plus/

Jeg har prøvet at smide dette stykke kode ind på siden, men det virker ikke helt som jeg vil have det.

Kode: Vælg alt

<?php if ( is_user_logged_in() ) { 
             echo "Member Content";
       }else{
             echo "Sorry Guest";
 ?> 
som sagt indhold med video, kan vises, når du logger ind på sitet, så jeg høre nogle af jer om noget kendt til det afsløret, hvad linje du skal skrive koden i?

Jeg har prøvet ved 762 til 767

Som har det her stykke kode:

Kode: Vælg alt

$code1 = '<iframe ' . $centercode . ' id="_ytid_' . rand(10000, 99999) . '" width="' . self::$defaultwidth . '" height="' . self::$defaultheight .
                '" src="' . $linkscheme . '://www.' . $youtubebaseurl . '.com/embed/' . (isset($linkparams['v']) ? $linkparams['v'] : '') . '?';
        $code2 = '" frameborder="0" type="text/html" class="__youtube_prefs__' . ($iscontent ? '' : ' __youtube_prefs_widget__') .
                '" allowfullscreen webkitallowfullscreen mozallowfullscreen ></iframe>' . $schemaorgoutput;
Jeg vil høre evt om nogle af jer har prøvet at klare opgaven eller "lege med den"

Besvar