på en hjemmeside som jeg har været 4-6 uger omkring, jeg kan ikke komme på flere ideer til hjemmesiden
Jeg er helt tom for ideer til hjemmesiden
Hvordan kan ordblinde få hjælp?
ThomasI skrev:Jeg synes faktisk dit koncept er meget cool, og fedt at du laver noget for ordblinde!
Har du et testlogin så man kan se opgaverne osv.?
Ellers så ser siden fin ud, og det er godt at den er responsive! Har du selv lavet den med html osv. eller er det en wordpress?
Dit favicon er måske lidt svær at tyde - det kunne måske skiftes ud?

Han (eller hun) har brugt HTML5 audio tagget (nemprogrammering.dk har en guide, som kan findes under HTML5 eller ved at klikke her)scootergrisen skrev:Meget sjov med oplæsningsafspilleren. Hvordan har du lavet det ?

Den siger "Husk overskrift". *Prøver igen*. Den siger "Husk indhold", og sletter beskeden?!?tobrukdk skrev:(...) Ja det har jeg gjort![]()
Det er et lukket site, så tror folk ikke har noget problem med det.
Hvis du søger job så klik her: (...)
Kigger på den.LauritzT skrev:Den siger "Husk overskrift". *Prøver igen*. Den siger "Husk indhold", og sletter beskeden?!?tobrukdk skrev:(...) Ja det har jeg gjort![]()
Det er et lukket site, så tror folk ikke har noget problem med det.
Hvis du søger job så klik her: (...)
Jeg kan lige prøve at sende en PM til dig over Ordklar...
over alle "indlæg"...The value of \$_POST["like"] is
LauritzT skrev:Hvad sker der på væggen? Der stårover alle "indlæg"...The value of \$_POST["like"] is
Det er fordi jeg i gang med at lave noget FED til sidenLauritzT skrev:LauritzT skrev:Hvad sker der på væggen? Der stårover alle "indlæg"...The value of \$_POST["like"] is
Okay. Jeg vil gå ud fra at det er et "like" system siden der står noget med value og like. Og ja, det er kommet væk igentobrukdk skrev:(..) Det er fordi jeg i gang med at lave noget FED til sidenmen det er kommet væk igen..
Jeg kan kunne sige vent og seLauritzT skrev:Okay. Jeg vil gå ud fra at det er et "like" system siden der står noget med value og like. Og ja, det er kommet væk igentobrukdk skrev:(..) Det er fordi jeg i gang med at lave noget FED til sidenmen det er kommet væk igen..