Glædelig jul!

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Glædelig jul!

Indlæg af ThomasI » 24. dec 2013, 11:41

Glædelig jul alle sammen!

Med Venlig Hilsen

Thomas

cristian
Moderator
Moderator
Kontakt:

Re: Glædelig jul!

Indlæg af cristian » 24. dec 2013, 12:25

Du kom mig i forkøbet!! xD

Glædelig jul til jer alle sammen herfra.

Må i have en god jul med alle jeres nærmeste samt god mad.
Håber i har ønsket jer en masse HTML, CSS & JavaScript bøger (for ellers :lol: ;) )

Mvh 8-)

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Indlæg af Daniel » 24. dec 2013, 12:30

En glædelig jul herfra også, håber I alle får en god aften sammen med dem i holder af! :)

Så var I begge hurtigere end mig i år, havde ellers regnet med at jeg kunne nå det i nat, men så brændte julesmåkagerne på. :lol:

cristian
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af cristian » 24. dec 2013, 12:33

Danielh007 skrev:En glædelig jul herfra også, håber I alle får en god aften sammen med dem i holder af! :)

Så var I begge hurtigere end mig i år, havde ellers regnet med at jeg kunne nå det i nat, men så brændte julesmåkagerne på. :lol:
Word... Jeg havde også tænkt mig at skrive rundt til diverse tosser lige efter midnat (da jeg var vågen og så var jeg den første :lol: ). Mmmeeennn glemte det igen xD

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Indlæg af Daniel » 24. dec 2013, 13:16

cristian skrev: Word... Jeg havde også tænkt mig at skrive rundt til diverse tosser lige efter midnat (da jeg var vågen og så var jeg den første :lol: ). Mmmeeennn glemte det igen xD
Synes du vi er en flok tosser Cristian? :roll:
Hmm, nu jeg tænker over det, så må jeg jo nok give dig ret. :P

Besvar