Problemer med google plugin

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
jlb
Begynder
Problemer med google plugin

Indlæg af jlb » 31. aug 2013, 11:33

Hejsa, jeg har problemer med et plugin jeg har hentet til wordpress. Det hedder Google Analytics. Jeg har oprettet en konto hos google, sat en masse kode ind men der kom ingen data så den kode har jeg slettet på alle sider igen.
Dernæst hentede jeg pluginet i stedet, men der kom ingen data. Så har jeg fundet web id fra google analytics og sat ind i mit wordpress plugin. Vil det så virke nu eller er der andet jeg skal gøre? Jeg har altså googlet spørgsmålet i flere dage og i diverse forum for ikke at spørge alt for dumt ;-)

Venlig hilsen
Jane

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: Problemer med google plugin

Indlæg af ThomasI » 31. aug 2013, 12:20

Der vil lige gå en dag før du kan se data i din Google analytics konto - så giv det lige lidt tid.

Lyder som om du gør det rigtige med dit plugin, så det burde begynde at virke...

Hvad hedder din side? og du er sikker på at der er besøgende på den ( det kunne jo godt være derfor at der ikke er data ;) )

jlb
Begynder

Re: Problemer med google plugin

Indlæg af jlb » 31. aug 2013, 13:26

ThomasI skrev:Der vil lige gå en dag før du kan se data i din Google analytics konto - så giv det lige lidt tid.

Lyder som om du gør det rigtige med dit plugin, så det burde begynde at virke...

Hvad hedder din side? og du er sikker på at der er besøgende på den ( det kunne jo godt være derfor at der ikke er data ;) )
Ok tak, så prøver jeg at vente og se om det virker :-)
Siden er bare sådan lidt hygge skriveri http://www.baloozhi.dk, der er sikkert ikke så mange der falder over den, sikkert kun min familie og nærmeste venner ;-) men stadig ku det være sjovt at se om der er andre.
Venlig hilsen
Jane

Besvar