Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
-
jlb - Begynder
Forside i wordpress driller
Hejsa,
Jeg er lige startet med wordpress for en uge siden, men sidder fast i at min forside er et indlæg. Jeg vil gerne have min hjemmside er en statisk side med menuknapper med flere sider under hver menu.
SKAL den første side være et indlæg? Selvom jeg sletter alt på den står der på min forside "Du har endnu ikke udgivet et indlæg", og det er jo ikke en blog jeg vil have suk
Beklager altså hvis I har haft den oppe at vende herinde men jeg kan ikke finde noget om det når jeg søger, og håber virkelig I vil hjælpe mig
Venlig hilsen
JLB
-
ThomasI
- Grundlægger

Når du logger ind burde der være et knap hvor der står "tilpas dit websted" - herunder kan man ofte indstille sin side til at have en statisk forside.
Eller prøv at kig i dine tema indstillinger - her er der også ofte mulighed for at indstille dette...
Et sidste sted hvor det næsten ALTID står er her indstillinger-> læsning. Her kan du vælge "En statisk side (vælg nedenfor)"
-
jlb - Begynder
ThomasI skrev:Når du logger ind burde der være et knap hvor der står "tilpas dit websted" - herunder kan man ofte indstille sin side til at have en statisk forside.
Eller prøv at kig i dine tema indstillinger - her er der også ofte mulighed for at indstille dette...
Et sidste sted hvor det næsten ALTID står er her indstillinger-> læsning. Her kan du vælge "En statisk side (vælg nedenfor)"
Hej Thomas,
Tak for dit svar. Hvis jeg fjerner det første indlæg, sætter min side som statisk (under læsning) og opretter en ny side, sker der det når jeg trykker på mit websted, at der blot står "Du har endnu ikke oprettet et indlæg". Derfor tænkte jeg om den første side på min website
skal være et indlæg og ikke en side?
Venlig hilsen
Jane
-
ThomasI
- Grundlægger

Umiddelbart vil jeg sige at det skal være en side... men kender selvfølgelig ikke dit tema.
Har du prøvet med begge løsninger? Er det noget med at man skal vælge den side man vil have som statisk side under "læsning"?
-
jlb - Begynder
ThomasI skrev:Umiddelbart vil jeg sige at det skal være en side... men kender selvfølgelig ikke dit tema.
Har du prøvet med begge løsninger? Er det noget med at man skal vælge den side man vil have som statisk side under "læsning"?
Jeg har prøvet med begge, når jeg vælger side i stedet for indlæg står der på min site bare "Du har endnu ikke oprettet et indlæg". Det var derfor jeg tænkte om det skulle være et indlæg, selvom jeg ikke vil lave det som en blog

Mit tema er twenty twelve.
Venlig hilsen
Jane
-
ThomasI
- Grundlægger

Har du overvejet et andet tema? måske kan du bare prøve at skifte og se om du ikke kan få det til at virke med twenty thirteen istedet...
-
jlb - Begynder
ThomasI skrev:Har du overvejet et andet tema? måske kan du bare prøve at skifte og se om du ikke kan få det til at virke med twenty thirteen istedet...
Det var et forsøg værd

Det vil jeg prøve.
Venlig hilsen
Jane
-
ThomasI
- Grundlægger

Jeps,
Du kan jo altid skifte tilbage

-
jlb - Begynder
ThomasI skrev:Jeps,
Du kan jo altid skifte tilbage

Jeg fik det til at virke med twenty-thirteen som du nævnte, så endnu en gang tak
venlig hilsen
Jane