send sms til bruger

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til PHP!
Besvar
teddybear
Begynder
Indlæg:15
Tilmeldt:12. feb 2012, 21:03
send sms til bruger

Indlæg af teddybear » 16. apr 2013, 23:22

hej nemprogrammering.

kunne godt tænke mig at sende en sms fra php som bekræftelse om brugern exsistere når de opretter sig.
og jeg har læst lidt om det ude på nettet men mit engelsk er lidt rådent. ;)
kan ikk rigtigt finde ud af om det er gratis eller om at jeg skal betalle for at bruge det?

og hvis i kender en go side hvor der er et lille script jeg kunne bruge så ville jeg blive rigtig glad :D


Mvh Teddy

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: send sms til bruger

Indlæg af ThomasI » 17. apr 2013, 19:27

ved godt du ikke er god til engelsk men se alligevel den her tut:

http://net.tutsplus.com/tutorials/php/h ... -with-php/

Tror ikke der findes noget som forklarer det bedre...

Ellers så se denne tråd på dansk... den er ret gammel men måske virker det stadig:

http://www.eksperten.dk/spm/78215

Besvar