Jeg er støt på et lille problem
jeg har en hjemmeside med en admin side til den,
på admin siden har jeg lavet en textarea hvor der kan skrives nyheder ind,
bagefter bliver de gemt på en database,
hvorfra de så bliver hentet af hjemmesiden igen. (alt dette virker korret)
Men når jeg lave et linie skift med enter i textarea, for den det ikke med ud på hjemme siden igen, det ender bare med at stå i en stor smøre.
men hvis jeg istedet laver et <br> så virker det. hvordan kan jeg undgå dette??
for vil gerne have min søster til at skrive nyheder ind på siden, uden at hun behøver at kende noget til kodning
Mvh Teddybear



