Assistance søges

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
Fotografen
Begynder
Assistance søges

Indlæg af Fotografen » 16. feb 2013, 15:05

Hej
Jeg er ny her på siden og vil spørge om der er hjælp, at hente udover spørgsmål og svar her på siden?
Sagen er den, at jeg skal have lavet mig en ny hjemmeside.
Jeg har ikke nogen erfaring med eks. Wordpress og ikke ret meget med html, så jeg tænkte om der er nogen, der vil bruge sin viden og erfaring til at hjælpe mig igang?
Håber at der nogen, der ud fra mine ønsker til udseende m.m. vil lave en hjemmeside - ikke helt færdig, men en skabelon - der virker og som jeg selv laver færdig med tekst og billeder.
Formålet er, at hjemmesiden skal laves rigtigt fra starten og det kræver en person, der er dygtig til det.
:)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: Assistance søges

Indlæg af ThomasI » 16. feb 2013, 18:21

Hej Fotografen.

Måske kan du være heldig at der er en her inde der gerne vil hjælpe dig mod et mindre beløb. Der er freelancere her inde og måske ser de dit indlæg!

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig på nuværende tidspunkt, da jeg simpelthen har for travlt. Vi arbejder dog her på siden hård på at få en slags support service op at stå som man mod et mindre beløb kan komme igang som dig eller få professionel hjælp til større problemer på sit site. ;)

Fotografen
Begynder

Indlæg af Fotografen » 16. feb 2013, 20:35

Tak for dit svar, Thomas.

Hvis jeg for et mindre beløb kan spare flere timers arbejde, hvor jeg ikke ved om det er godt nok, så er jeg med på den.

Fotografen
Begynder

Indlæg af Fotografen » 18. feb 2013, 11:04

det kan godt være, at bare skal være lidt mere tålmodig, men...

er der ikke nogen nemprogrammerings eksperter, der har lyst til, at vise hvad de kan?

...eller er det bare pga. travlhed hos alle, at der ikke er nogen der tilbyder sig.

Venlig hilsen
Kaj

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 18. feb 2013, 13:17

Hej Kaj,

Hvad er dit budget? - kender måske nogen som du kan sættes i kontakt med som helt sikkert kan hjælpe dig igang med f.eks et Wordpress site... :)

Fotografen
Begynder

Indlæg af Fotografen » 24. feb 2013, 15:52

Jeg håber, at der er en der kan hjælpe mig for omkring kr. 1000,00

Jeg søger en, der helt eller delvis kan lave en hjemmeside til mig i html/cms og hvad er ellers skal bruges.
Jeg har bla...
- mit eget designforslag.
- idéer til menuér m.m.
- krav om browsergenkendelse af smarthpones og visning af mobilside på disse.
- tekst og billeder, som jeg skal kunne vedligeholde siden med.
- meget mere, som vi skal snakke om, hvis du påtager dig opgaven.

Hvis du påtager dig opgaven sørger du for...
- seriøst og målrettet løsning af opgaven.
- den rigtige programmering fra starten af opgaven(html/CMS/java/scripts/stylesheets og hvad der ellers skal til)
- at jeg også laver/lærer noget.
- at vi begge er tilfredse med det færdige resultat.

Håber at høre fra dig.

Venlig hilsen
Fotografen

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 24. feb 2013, 16:39

Til 1000 kr må jeg desværre også melde fra, og tror også du får mere end svært ved at finde en programmør eller webdesigner, der lave en side til dig som du ønsker helt fra bunden til den pris...

Hvis din maksium er 1000 kr, så vil jeg anbefale dig at du søger en der kan sætte et Wordpress tema op til dig, og måske droppe tanken om en mobilplatform oveni..

Typisk betaler man et sted mellem 3000 og 5000 dkk blot for en mobil løsning. Så 1000 kr. for hjemmeside og mobilløsning som du ønsker er nok ikke realistisk...

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Indlæg af Daniel » 24. feb 2013, 17:26

Må give Thomas ret, har set projektor der ligner dit koste op til 10000 kroner.

Så snart det skal være kompatibelt med mobile enheder så bliver det temmelig dyrt, og det er ikke alle og enhver der lige laver det.
Du kan som Thomas foreslår se om du kan finde en som vil sætte et Wordpress tema op for dig, ellers kunne en løsning være at finde en som har rigtig godt styr på et framework som fx Bootstrap, de fleste af dem er lavet ret mobil sikre, selvom det ikke er 100% perfekt.

Men held og lykke med projektet. :)

Besvar