Kan ikke finde ny folder
Hej. Jeg er kommet til den 3 tuturial men der hvor jeg højreklikker på tester kan jeg ikke få den frem hvor der står new folder. Hvad har jeg gjort forkert.
Re: Kan ikke finde ny folder
Hej Anna.
Kunne du måske fortælle noget om hvilken editor, du bruger?
F.eks: NetBeans IDE, Dreamweaver osv.
Kunne du måske fortælle noget om hvilken editor, du bruger?
F.eks: NetBeans IDE, Dreamweaver osv.
Jeg bruger NetBeans ide.
Du har oprettet og gemt et nyt projekt lige som der vises vi videoen? Uden et projekt kan man ikke oprette mapper... 
Ja jeg gør som du viser i din video men når jeg starter en ny HTML fil ser min sådan ud
<!--
To change this template, choose Tools | Templates
and open the template in the editor.
-->
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<title></title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
<div>TODO write content</div>
</body>
</html>
Er det fordi min NetBeanside er mere ny eller laver jeg en fejl. Filen ligner jo ikke den du starter med.
<!--
-->
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<title></title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
<div>TODO write content</div>
</body>
</html>
Er det fordi min NetBeanside er mere ny eller laver jeg en fejl. Filen ligner jo ikke den du starter med.
Nej, det der er skam helt normalt...
Grundet til at det står anderledes er at jeg har ændret i HTML templaten for netbeans... altså lige som der står:
Grundet til at det står anderledes er at jeg har ændret i HTML templaten for netbeans... altså lige som der står:
<!--
-->
Godt. Men det hele virker fint. Når jeg går ind i dokumenter ligger det hele som du viser. Og jeg får også det frem hvor der står. "Detter er en paragraf" men når jeg så skal videre og lave en ny folder er det jeg ikke kan få frem hvor der står New folder.
Jeg har lavet en hjemmeside i HTML-kit www.dagliljebakken.dk. Men jeg vil gerne lære noget mere og vil starte helt forfra med dit kursus og så følge det. Trin for trin.
Jeg har lavet en hjemmeside i HTML-kit www.dagliljebakken.dk. Men jeg vil gerne lære noget mere og vil starte helt forfra med dit kursus og så følge det. Trin for trin.
opppe i hjøre hjørne, kan du da ikke trykke på det ikon der giver dig et nyt dokument? eller er det bare faded ud uden at du kan trykke på det?