Jeg er, siden jeg begyndte med NetBeans, stødt i et problem, der løbende vender tilbage sådan hist og her.
Når jeg prøver at komme ind på bestemte hjemmesider får jeg dette frem i mit browservindue:

Jeg menes kun at have stødt på det hos "ulovlige" hjemmesider såsom www.thepiratebay.org/se, Grooveshark etc.
Så jeg tænker, at det nok må være fordi mit teleselvskab har blokeret hjemmesiden.
Men dét der undrer mig er, at der kommer noget op med NetBeans?? Den går ligesom ind i min mappe med NetBeans projekter, jeg har gang i, og når jeg så klikker på et af dem, kommer jeg ind på noget Air Alliance.
Er der nogen, der ved, hvad dette eventuelt skyldes?





