Endnu en hjemmeside
det her en hjemmeside hvor der skal være tutorials om Noget med minecraft server (Bukkit server plugins) den her side skal ikke have så meget andet end design og kontakt formular. Nu synes jeg den er færdig det er ikke meget men ja det er sådan siden skal se ud.
Hjemmeside : http://dragonegcraft.dk/Tutorial/index.php
Hjemmeside : http://dragonegcraft.dk/Tutorial/index.php
- scootergrisen
- Moderator

- Kontakt:
Re: Endnu en hjemmeside
Ok men søger du nogen råd eller hvad ?
Du er nået rigtig langt og din side virker også ganske udemærket!
Rent design-mæssigt så mangler du stadig en del... jeg tænker her på billeder, nogle lækre stylinger osv...Ummidelbart når man besøger siden så virker det ikke som om den er færdig, så du mangler nok lidt den sidste fin pudsning
- Måske nogle minecraft billeder eller et logo?
Ellers så synes jeg du skal have ros for at have lavet det hele selv uden brug af diverse CM systemer - så thumbs up for at du har begået dig ud i at kode det selv
Rent design-mæssigt så mangler du stadig en del... jeg tænker her på billeder, nogle lækre stylinger osv...Ummidelbart når man besøger siden så virker det ikke som om den er færdig, så du mangler nok lidt den sidste fin pudsning
Ellers så synes jeg du skal have ros for at have lavet det hele selv uden brug af diverse CM systemer - så thumbs up for at du har begået dig ud i at kode det selv
- scootergrisen
- Moderator

- Kontakt:
Når du har lavet en hjemmeside så kan du bruge http://validator.w3.org/ til at teste om din kode er valid og blive gjort opmærksom på fejl i HTML koden.
Du har 2 x <body> for eksempel.
Din ccs.css fil findes ikke : <link href="ccs.css" rel="stylesheet" type="text/css">
Din wrapper stå langt nede på siden så der er en masse tom plads øverst.
Du kan fjerne linie 2 her for at rette det.
I stedet for at sætte dine videoer på hver sin side så kunne du bare samle dem på http://dragonegcraft.dk/Tutorial/Tut.php der er ikke det store behov for at lave flere undersider til videoer med mindre du en dag får mange videoer.
Jeg har sendt en test besked. Virkede det ?
Du har 2 x <body> for eksempel.
Din ccs.css fil findes ikke : <link href="ccs.css" rel="stylesheet" type="text/css">
Din wrapper stå langt nede på siden så der er en masse tom plads øverst.
Du kan fjerne linie 2 her for at rette det.
Kode: Vælg alt
#wrapper {
top: 364px;
}Jeg har sendt en test besked. Virkede det ?
Tusind tak for jeres ros
. Men loge Arbejder jeg på og nu er hjemmesiden både til Minecraft Tutorials. Måske også andre så det bliver vist ikke Lige Minecraft billeder der bliver lagt ind Thomas men ja der kommer et loge men det er design er næsten færdigt vis du går ind og ser en af de video der så ja der jo Næste video og Tilbage det synes jeg var en god ide men tak for rossen.
Så er der sat et logo op Thomas og Stadig Tusind tak for ros og de der Tutorial som du laver
- scootergrisen
- Moderator

- Kontakt:
Hvorfor skal der være så meget mellemrum (margin) over det hele ?
Der er ikke nogen grund til man skal scrolle når der er så lidt på dine sider.
Der er ikke nogen grund til man skal scrolle når der er så lidt på dine sider.
- Daniel
- Admin

- Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
- Kontakt:
Hej Mathias
Rigtig godt stykke arbejde med din nye side indtil videre!
Det virker noget mere gennemtænkt end den sidste side du viste os herinde og det virker til du har gjort noget mere ud af den.
Der mangler dog som Thomas også siger noget finpudsning på siden, en rigtig god ting er at holde alle tingene der går igen (logo, header, indhold, footer, menu, osv) centreret på siden, jeg kan se der er lidt forskydning på dine indholdbokse (header, indhold og footer), det ville være rigtig godt hvis de blev rettet ind.
Men ja ellers rigtig godt arbejde.
Rigtig godt stykke arbejde med din nye side indtil videre!
Det virker noget mere gennemtænkt end den sidste side du viste os herinde og det virker til du har gjort noget mere ud af den.
Der mangler dog som Thomas også siger noget finpudsning på siden, en rigtig god ting er at holde alle tingene der går igen (logo, header, indhold, footer, menu, osv) centreret på siden, jeg kan se der er lidt forskydning på dine indholdbokse (header, indhold og footer), det ville være rigtig godt hvis de blev rettet ind.
Men ja ellers rigtig godt arbejde.
Tusind tak det var ikke så meget tid til at starte med var siden grim men så brugte jeg 10-20 minutter og fixe det til at blive pænere.
Men jeres Ros betyder meget for mig
.
Men jeres Ros betyder meget for mig
Lol. Ordet "Minecraft" kommer for en programmør xD!ThomasI skrev:Du er nået rigtig langt og din side virker også ganske udemærket!![]()
Rent design-mæssigt så mangler du stadig en del... jeg tænker her på billeder, nogle lækre stylinger osv...Ummidelbart når man besøger siden så virker det ikke som om den er færdig, så du mangler nok lidt den sidste fin pudsning- Måske nogle minecraft billeder eller et logo?
Spiller du det? Undskyld at jeg off topicer lidt men ordet siger mig noget.
Hejsa Shukbob du ved det nok ikke men det er mig Dragoneggcraft
.
Men ja jeg spiller det men er do lige ude af dette forum laver et meget bedre snart.
Men ja jeg spiller det men er do lige ude af dette forum laver et meget bedre snart.
Jeg mente altså Thomas fordi det var ham der skrev det.Mathias skrev:Hejsa Shukbob du ved det nok ikke men det er mig Dragoneggcraft.
(Ved godt jeg er ude af dette forum det var bare lidt nederen hvis jeg så skal lave en hel ny tråd.