Nå, men jeg har altså denne her "NetbeansProjects" folder i min Finder (jeg har en Mac). Når jeg går ind i den, har jeg fire mapper, der hedder images, NetBeansProjects, PhpProject1 og phpprojekt. De to sidste har jeg selv oprettet.
Men nu vil jeg gerne have lidt orden i tingene lidt i orden. Derfor har jeg besluttet mig at have følgende mapper:
CSS projekter
HTML projekter
Javascript projekter
PHP projekter
XML projekter
Inden i dem vil jeg have forskellige mapper igen. F.eks. vil jeg gerne have en mappe inde i "HTML projekter", der skal hedde "Tests". Herinde er det så meningen, at jeg vil oprette nye dokumenter og eventuelt flere mapper, hvor jeg har bare koder for at lære lidt og afprøve noget osv.
Jeg har lagt de nævnte mapper i "under-over-mappen" "NetbeansProjects", som jeg nævnte 2. gang, og jeg har oprettet mapperne i Finder, ikke Netbeans.
Problemet er, at jeg ikke kan åbne disse mapper i Netbeans.
Jeg har derfor prøvet at oprette mapperne i Netbeans, men det kan jeg simpelthen ikke finde ud af??

PHP, PHP, PHP! Jeg skal lave et HTML-projekt!
Og det skal jo være sådan, at "HTML projekter"-mappen skal indeholde HTML-dokumenter, ikke PHP-dokumenter, som Netbeans hele tiden vil oprette dem som?
Så...
Hvordan får jeg oprettet mapperne/projekterne, så de kan åbnes i Netbeans, og så jeg kan lave nye HTML-dokumenter (og CSS i CSS-projekt-mappen osv.) i dem?