Dav dav :)

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
Matthias
Begynder
Dav dav :)

Indlæg af Matthias » 6. apr 2012, 11:50

Halløjsa herinde.

Ville lige sige at det er et lækkert initiativ i/du har taget ved at sætte de tutorials sammen.
Det er godt at se, at der er nogen der gider putte lidt tid i det. Jeg ville næsten ønske sådanne video tutorials havde været tilgængelige dengang jeg selv startede med at lære at kode diverse sprog.

Lige et hurtigt spørgsmål... Jeg synes at designet på Nemprogrammering.dk hænger lidt.. Jeg gætter på det er fordi i/du er en af dem der foretrækker lækker server scripting, fremfor alt det visuelle? :)

Anyway.. Jeg ville bare lige ligge en hilsen.. Det er altid lækkert med lidt aktivitet på sin hjemmeside, så i får også lidt herfra :)

Mvh Mathias.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: Dav dav :)

Indlæg af ThomasI » 6. apr 2012, 12:32

Hej Mathias,

Tak for dit indlæg...

Hvad tænker du helt præcist på at der "hænger" ? - Er det forum siderne eller selve front end?

Matthias
Begynder

Indlæg af Matthias » 6. apr 2012, 12:42

Koden er meget rodet og det ser usammenhængende ud med åbne table borders.
Der er et eksempel omkring menu'en og afstemningen på forsiden.

Det er ikke ment som at hakke ned :P Det er ellers et fint site.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 6. apr 2012, 13:03

Hej igen og tak for feedback´en :)

Koden man måske virke lidt roddet ja, men hvis man selv har skrevet den så er det ok nemt at finde rundt i ;) - Så heldigvis er det kun mig der sidder og retter i den :D

Table boarders er nok sådan lidt smag og behag, men jeg vil tage den til mig og kigge på det næste gang siden skal have et lille løft :)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 6. apr 2012, 13:04

Lige Pt. er fokus mest på at få lavet en masse nye videoer, så det bliver desværre ikke til så mage upgrades af selve siden :?

Besvar