Hej.
Når man sidder og programmerer i Netbeans får man lidt hjælp, i form af at den gætter på hvilke koder man måske vil bruge eller viser hvilke koder man kan vælge imellem osv.
Men jeg sad og så Javascript tutorial video nr 4 og der kan jeg se at vedkommendes Netbeans giver en del mere hjælp end mit gør. Bemærkede der hvor han skal til at lave en form og så i han input foreslår hans netbeans hvilken type det kan være og derefter foreslår den en masse ting hvor han så vælger OnClick. (:
Hvordan kan det være??
Er det noget man selv kan slå til hvor meget hjælp man vil have eller hvad???
Mvh.
Laust
Netbeans IDE
Re: Netbeans IDE
Hej Laust,
I Netbeans IDE 7 skulle der også gerne være Javascript support som i 6´er som bruges i videoen.
Prøv blot og tryk Ctrl+space der hvor du har brug for hjælp...så skulle den gerne komme med nogle forslag!
I Netbeans IDE 7 skulle der også gerne være Javascript support som i 6´er som bruges i videoen.
Prøv blot og tryk Ctrl+space der hvor du har brug for hjælp...så skulle den gerne komme med nogle forslag!
hvis jeg stiller min markør mellem " " på f.eks type="" og trykker på ctrl+space så skriver den no suggestions.
Hej igen,
har lige testet præcis den det samme som vises i videon i Netbeans 7.1 og her kommer der masser af forslag når man trykker
Hvilken dokumenttype skriver du i? læg mærke til at dokumentet i video er .html
Læg også mærke til at der ikke skrives i selve JS området men udenfor, hvilket altså så er alm. html...
Prøv evt. at hente og instalere netbeans 7.1 og se om det gør en forskel.
har lige testet præcis den det samme som vises i videon i Netbeans 7.1 og her kommer der masser af forslag når man trykker
Hvilken dokumenttype skriver du i? læg mærke til at dokumentet i video er .html
Læg også mærke til at der ikke skrives i selve JS området men udenfor, hvilket altså så er alm. html...
Prøv evt. at hente og instalere netbeans 7.1 og se om det gør en forskel.
Det var der den lå. Mine filer er hovedsageligt php-filer. (:
Det virker når jeg laver en html-fil.
Tak for hjælpen.
Laust
Det virker når jeg laver en html-fil.
Tak for hjælpen.
Laust
Det var så lidt...
Faktisk så burde det altså også virke med Ctrl+space i php filer...det gør det ihvertfald hos mig...
Bruger du Netbeans 7?
Faktisk så burde det altså også virke med Ctrl+space i php filer...det gør det ihvertfald hos mig...
Bruger du Netbeans 7?
Ja, jeg bruger Netbeans IDE 7.0.1. (:
Det virker også i min php-fil når jeg er inde i <?php ... ?>.
Men når jeg er i min html-del af mit php-dokument så skriver den bare no suggestions. :/
-Laust
Det virker også i min php-fil når jeg er inde i <?php ... ?>.
Men når jeg er i min html-del af mit php-dokument så skriver den bare no suggestions. :/
-Laust