kunne godt tænke mig at sende en sms fra php som bekræftelse om brugern exsistere når de opretter sig.
og jeg har læst lidt om det ude på nettet men mit engelsk er lidt rådent.
kan ikk rigtigt finde ud af om det er gratis eller om at jeg skal betalle for at bruge det?
og hvis i kender en go side hvor der er et lille script jeg kunne bruge så ville jeg blive rigtig glad
Mvh Teddy


