Billeder

Her kan du stille og svare på spørgsmål omkring HTML. Du kan altså med andre ord finde en masse hjælp til HTML og HTML5 på dette forum
Besvar
Honks
Begynder
Billeder

Indlæg af Honks » 19. nov 2015, 04:01

Har lavet mit første layout/template og er lidt usikker på hvordan jeg kommer videre med det næste skridt.
Hvordan laver man et login hvor brugeren kan logge ind og poste et billede med noget tekst, det billede med teksten kommer så op på forsiden.
Jeg er lidt usikker på hvor jeg skal søge, er der tutorials om det eller er nogle vids så jeg kan lære lidt mere.?
Er det noget jeg selv koder eller er der en nemmer måde at gøre det på.?
q.jpg
q.jpg (32.11KiB)Vist 11402 gange

Smølf
Begynder
Geografisk sted:nærre snede
Kontakt:

Re: Billeder

Indlæg af Smølf » 19. nov 2015, 10:25

hej prøv og kig i videoerne på forside af nem programmering jeg syntes jrg har set noget om det i en af videoerne
mvh Smølf

jepperask
Geni
Geni

Indlæg af jepperask » 19. nov 2015, 23:36

Hvis jeg forstår dig ret, så vil du tilbyde at man kan have en bruger, og de der er registrerede kan så uploade billede + tekst, som så lægges 'forrest' i rækken af billeder på forsiden?

Til det skal du have gang i en database og noget til at håndtere hvad der sker mellem bruger og database (PHP fx).
Har du gjort dig yderligere overvejeler omkring dette?

Honks
Begynder

Indlæg af Honks » 20. nov 2015, 16:03

jepperask skrev:Hvis jeg forstår dig ret, så vil du tilbyde at man kan have en bruger, og de der er registrerede kan så uploade billede + tekst, som så lægges 'forrest' i rækken af billeder på forsiden?
Ja Jepperask det er rigtiget, hvordan starter men med det når man er ny til det her..?
Har du måske set en tutorials hvordan man laver sådan noget.? :-)

jepperask
Geni
Geni

Indlæg af jepperask » 20. nov 2015, 16:07

Honks skrev:
jepperask skrev:Hvis jeg forstår dig ret, så vil du tilbyde at man kan have en bruger, og de der er registrerede kan så uploade billede + tekst, som så lægges 'forrest' i rækken af billeder på forsiden?
Ja Jepperask det er rigtiget, hvordan starter men med det når man er ny til det her..?
Har du måske set en tutorials hvordan man laver sådan noget.? :-)
http://www.nemprogrammering.dk/Tutorial ... gt_php.php

Besvar