Popup vindue efter hvert indlæg

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Kontakt:
Popup vindue efter hvert indlæg

Indlæg af scootergrisen » 15. apr 2014, 18:28

Er der andre end mig der syntes det er irriterende med popup vinduet hver gang man har skrevet et indlæg i forummet herinde ?

Må hellere bruge uploade funktionen nu den virker.
hjelpandre.jpg
hjelpandre.jpg (32.11KiB)Vist 15442 gange

Crow
Rutineret
Rutineret

Re: Popup vindue efter hvert indlæg

Indlæg af Crow » 15. apr 2014, 20:42

hmm jeg kan nikke ja til det lille irritations momentet, men første gang er det fint at få en lille automatisk feedback at det er helt ok og godt man kan hjælpe etc.

jeg har dog en ide til hvordan det stadig kan komme men ikke som popup, det kunne evt. flyttes op i "title", generelt som "tak for dit indlæg!"

resten af teksten kunne så evt. sættes op et sted på forum sitet i stil med "home sweet home" men istedet "ligesom dig har andre også brug for hjælp. Måske har du det svar de leder efter?" eller "the web is wide, alone we can do nothing but together we stand strong". :ugeek:

vi er jo lidt nørdede når det kommer til websites så folk vil bestemt bemærke den lille tak som kommer i title i still med et "Easter Egg", og de fine ordsprog som muligvis kunne side i en slide som kører igennem for hver gang websittet loades med fine inspirerende taler omkring sammenholdet, delingen af information og at ingen kan vide alt da jeg ved mange giver let op når de ser en hel del kode foran dem for første gang, så den lille inspirerende tale i stil med hvad i har i popuppen ville være fint men ingen kan lide popup windows nutildags medmindre man selv åbner dem :)

cristian
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af cristian » 16. apr 2014, 09:24

Nææ ikke rigtig :)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 16. apr 2014, 15:34

Nu har jeg jo selv lavet den, så den generer ikke mig så meget ;)

Jeg lavede den som et forsøg på at minde folk om at dette ikke blot er et "spørge-hjørne", men et sted hvor alle hjælper alle. Der var/er nemlig mange som bare spørger og spørger og spøger og får en masse hjælp, men som aldrig giver noget igen eller deltager i diskussioner...

Det er dét den lille besked skal minde folk om ;)

Den skulle dog gerne kun komme når du lavet et helt nyt indlæg... ikke når du svarer på eksisterende indlæg :)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 16. apr 2014, 15:35

hvilket jeg se at den faktisk gør... hmmm...det er en bug - jeg fixer det!

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af scootergrisen » 16. apr 2014, 15:55

Test.

Yep den kom også når man svare.
Men stadig irriterende hvis den "kun" kommer hver gang man opretter et nyt emne.

Crow
Rutineret
Rutineret

Indlæg af Crow » 16. apr 2014, 17:58

nah vis det blot er for hver gang et nyt emne oprettes vil den nok ikke genere nogen.
ville være fint, og som sagt det er som en påmindelse om at man ikke bare skal spørge spørge men også give det et ekstra forsøg samt hjælpe andre :)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 16. apr 2014, 18:29

BUG FIXED :D

Crow
Rutineret
Rutineret

Indlæg af Crow » 16. apr 2014, 19:09