hjælp til hjemmeside

Her kan du stille og svare på spørgsmål omkring HTML. Du kan altså med andre ord finde en masse hjælp til HTML og HTML5 på dette forum
Besvar
sula
Begynder
hjælp til hjemmeside

Indlæg af sula » 20. okt 2013, 17:29

Jeg er "næsten" komplet nørd.
Jeg har behov for en der vil lave, og kan lave et par hjemmesider til mig.
Det skal være nogle sider som også kan søgeoptimeres, og der skal jeg også have hjælp :-)

Nogen der har tid, og vil tjene en lille skilling :-)

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: hjælp til hjemmeside

Indlæg af Daniel » 20. okt 2013, 18:51

Hvis du gerne vil have lavet en billig hjemmeside, som du nemt selv kan rette på senere hen, og som er SEO optimeret, så kan jeg anbefale NemProgrammerings webbureau NPWS.dk.

Jeg har ikke selv benyttet deres service, men jeg har kun hørt om glade kunder hos dem, og nogle af de projektor de har lavet, har virkelig været imponerende, og i forholdt til andre webbureauer, og andre som laver hjemmesider, så er de virkelig billige. :)

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af scootergrisen » 20. okt 2013, 20:08

Du kan få lavet noget i wordpress hvis du ikke er god til at kode så kan du ved at logge ind selv tilføje nye indhold men uden at du skal skrive HTML kode osv.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 20. okt 2013, 22:25

Hej med dig og velkommen til :D

Hvis man vil have hjælp til en hjemmeside er det altid en god ide at fortælle lidt mere om hvad det egentlig er man vil have.

På den måde vil det være lettere for folk at vurdere om det rent faktisk er noget de kan / har tid til at hjælpe med ;) Husk på at en hjemmeside kan være 1000 ting - alt lige fra en side omkring dig selv og din hobby til et større site med diskussions-forums og brugerlogin.

Så fortæl lidt mere om hvad det er du ønsker, så kan vi bedre vurdere hvor meget arbejde der skal ligges i det og om det kan lade sig gøre :)

Besvar