hvordan kan andre komme in på min hjemmeside

Her kan du stille og svare på spørgsmål omkring HTML. Du kan altså med andre ord finde en masse hjælp til HTML og HTML5 på dette forum
Besvar
caro4899
Begynder
hvordan kan andre komme in på min hjemmeside

Indlæg af caro4899 » 11. mar 2013, 20:34

hej jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan andre kan komme ind på min hjemmeside :cry:

Mathias
Nørd
Nørd
Kontakt:

Re: hvordan kan andre komme in på min hjemmeside

Indlæg af Mathias » 11. mar 2013, 21:31

Har du et webhotel?. Det er nødvendigt.

Vis du ikke har et ville jeg anbefale dig disse hoteller inde for dk.

meebox.net

surftown

one.com (god til nybegynder)

ml hosting

Vis du forsøger at hoste hjemmefra skal du bruge en dns server, som ikke lige er til at få specialt ikke på en pc så skal du enten købe en online eller bruge et program som nok koster lidt.

Ellers er du velkommen til at tilføje mig på skype og få hjælp : mathiasene

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: hvordan kan andre komme in på min hjemmeside

Indlæg af Daniel » 11. mar 2013, 23:08

Hejsa!

Først og fremmest så velkommen til NemProgrammering.dk. :)

Som Mathias siger så skal du have en eller anden udbyder, som kunne være en af de muligheder han nævner, personligt har jeg selv mine webhoteller ved Meebox, og kan anbefale dem til enhver nybegynder som gerne vil have en god support, et billigt webhotel og domæne, og god stabilitet.
Ellers er Surftown også en rigtig god host, som NemProgrammering her benytter sig af, det kan du læse mere om her: NemProgrammering.dk artikel

Hvis du i forbindelse med oprettelsen af denne tråd, tænkte på deling via Xampp eller lignende program, så er det kun til at teste tingene på sin private maskine.
Der findes måder hvorpå man kan gøre tingene selv som Mathias også nævner, men som nybegynder er et billigt webhotel langt at foretrække, da man i de fleste tilfælde kan få en stor del hjælp til tingene, og alt bliver sat automatisk op for en.

Håber dette kunne hjælpe dig, og så held og lykke med hele processen! :)

Besvar