One.com - skabeloner?

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
Nicolaj
Begynder
One.com - skabeloner?

Indlæg af Nicolaj » 10. maj 2012, 15:54

Hej derude!

Jeg har tænkt mig at lave en hjemmeside med one.com skabeloner, men ville bare spørge om det er nemt? For vil gerne have noget nemt.

Derudover må jeg så se nogle af jeres hjemmesider lavet i one.com?

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: One.com - skabeloner?

Indlæg af ThomasI » 10. maj 2012, 17:42

Kender ikke til de her skabeloner på one.com, så kan ikke sige om det er nemt.... hvis det dog ligner de hjemmesider de har på 123hjemmeside.dk, så er min ærlige mening at alle sådanne sider ligner hinanden og at godt kan virke lidt tamme....

Derfor synes jeg det bedste du kan gøre hvis det skal være nemt og stadig unikt at kigge på Wordpress... det er super simpelt og du kan customize det så meget du vil med få klik...

Nicolaj
Begynder

Re: One.com - skabeloner?

Indlæg af Nicolaj » 10. maj 2012, 18:18

Det skulle være meget ligesom Wordpress og ikke 123hjemmesider, fordi du vælger et skin ligesom ved Wordpress også designer du med farver, kan lave logoer osv. det er samme system som Wordpress hvor man åbner et program og redigere i det :)

Besvar