Hej igen .
Jeg kunne godt tænke mig et galleri hvor jeg kan flytte billederne som jeg vil have dem .
Da jeg tit får billeder sendt , når jeg selv har sat ind, så bliver det nogle gange forkert række følge .
Hilsen Harmonisten
Harmonisten skrev:Hej igen .
Jeg prøver i aften og skriver tilbage
Harmonisten
Hej Hej igen .
Det blev ikke med det samme at jeg fik prøvet dette nextgen -galllely
Men det var da noget af en masse der poppede op hele tiden så jeg foretrak at slette de igen må prøve senere .
Jeg har memlig et wppa album og det bruger jeg indtil videre.
Harmonisten