Utviklerer/programmere søkes til stillinger i Norge

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
Olabil
Begynder
Indlæg:1
Tilmeldt:29. jan 2012, 10:28
Utviklerer/programmere søkes til stillinger i Norge

Indlæg af Olabil » 29. jan 2012, 10:35

Vi er et rekrutteringsbyrå med base i Sandefjord som på vegne av bedrifter for tiden søker et stort antall programmere og utviklere til meget velkjente bedrifter i regionen. Kandidater vi har lyst til å snakke med kan ha alt fra fagbrev til master i informatikk. I all hovedsak er det programmere og utviklere med kompetanse i .net, php, html eller Java vi er ute etter selv om mange av stillingene også krever kompetanse i andre programmer. Send meg en PM her om du eller noen du kjenner kan være interesserte.

Sledmore
Entusiast
Entusiast
Indlæg:26
Tilmeldt:1. maj 2012, 19:43

Re: Utviklerer/programmere søkes til stillinger i Norge

Indlæg af Sledmore » 1. jun 2012, 15:57

Hej du!

Jeg vil gerne kommentere lidt i hvad du siger, skal det være HTML Udviklere?

- Hvor meget får man for det? :-) Og er det et kendt firma?

- Sledmore

Sledmore
Entusiast
Entusiast
Indlæg:26
Tilmeldt:1. maj 2012, 19:43

Re: Utviklerer/programmere søkes til stillinger i Norge

Indlæg af Sledmore » 5. jun 2012, 20:46

Vil gerne code for dig, men kommer ikke helt til Sverige;-)

Besvar