Nyt design til NemProgrammering.dk

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Nyt design til NemProgrammering.dk

Indlæg af ThomasI » 15. dec 2015, 17:27

Hej Folkens,

Jeg har her i weekenden smidt et nyt design på NemProgrammering.dk - mon ikke i har lagt mærke til det ;)

Jeg synes det andet var alt for tungt, og jeg må nok også indrømme, at det var lidt af en hjerneblødning, at jeg havde brugt så mange forskellige farver samt en tung sort venstremenu på den tidligere version.

Jeg synes selv det nu er blevet meget bedre og lidt "lettere" at kigge på.

Og når ja... så lavede jeg os lige et nyt logo... Det gamle var fra 2011, og var så vidt jeg husker, noget jeg lavede på 30 min :lol:

Hvad synes om det nye "look"? :D

jepperask
Geni
Geni

Re: Nyt design til NemProgrammering.dk

Indlæg af jepperask » 17. dec 2015, 22:01

Det er cool.. Minimalistisk og meget alá nutidens trend.
Generelt set, synes jeg at forsiden kunne være disponeret bedre - youtube-videoen fylder imo alt for meget. Når man scroller ned under den, kommer der også bare en gengivelse af menuen til venstre.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: Nyt design til NemProgrammering.dk

Indlæg af ThomasI » 18. dec 2015, 08:31

Hej Jeppe,

Tak for din feedback :-) Dejligt at høre, at du synes det er minimalistisk - det var også den stil jeg gik efter ;)

Du kan godt have ret med hensyn til forsiden - nogen i´de til hvad man ellers kunne smider derpå istedet?

Besvar