Sitelink til min side

Her kan du stille og svare på spørgsmål omkring søgemaskine optimering
Besvar
tobrukdk
Nørd
Nørd
Indlæg:120
Tilmeldt:18. dec 2011, 00:40
Sitelink til min side

Indlæg af tobrukdk » 13. jan 2013, 03:44

hej

Det er sådan at jeg har læse en del her http://support.google.com/webmasters/bi ... &ctx=topic

og det er sådan når jeg f.eks søger efter “nemprogrammering” på google så kommer der 6 under sider + 1 forside i toppen. jeg har læse lidt frem og tilbage hvordan man gøre men der siger det endnu og nogle siger det andet.. og ja man kan blive ved.

det er sådan her jeg godt kun tænke mig:

http://bloggerspassion.com/google-site- ... r-website/

det er det billede som bliver vidste ved : “Google SiteLinks for Bloggers Passion” det er sådan jeg godt kun tænke mig at få lave det?.

Håber du kan hjælp mig måske videre til at jeg få det lavet på min siden


det er ligesom når jeg søger efter nemprogrammering på google så kommer der udsider til nemprogrammering?

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Sitelink til min side

Indlæg af scootergrisen » 13. jan 2013, 15:22

Du kan ikke bestemme om google skal lave sådan nogen links til dig.
We only show sitelinks for results when we think they'll be useful to the user. If the structure of your site doesn't allow our algorithms to find good sitelinks, or we don't think that the sitelinks for your site are relevant for the user's query, we won't show them.

At the moment, sitelinks are automated. We're always working to improve our sitelinks algorithms, and we may incorporate webmaster input in the future. There are best practices you can follow, however, to improve the quality of your sitelinks. For example, for your site's internal links, make sure you use anchor text and alt text that's informative, compact, and avoids repetition.

tobrukdk
Nørd
Nørd
Indlæg:120
Tilmeldt:18. dec 2011, 00:40

Re: Sitelink til min side

Indlæg af tobrukdk » 13. jan 2013, 19:06

scootergrisen skrev:Du kan ikke bestemme om google skal lave sådan nogen links til dig.
We only show sitelinks for results when we think they'll be useful to the user. If the structure of your site doesn't allow our algorithms to find good sitelinks, or we don't think that the sitelinks for your site are relevant for the user's query, we won't show them.

At the moment, sitelinks are automated. We're always working to improve our sitelinks algorithms, and we may incorporate webmaster input in the future. There are best practices you can follow, however, to improve the quality of your sitelinks. For example, for your site's internal links, make sure you use anchor text and alt text that's informative, compact, and avoids repetition.
det har jeg bare høret at man kun gøre?

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Sitelink til min side

Indlæg af scootergrisen » 13. jan 2013, 20:40

tobrukdk skrev:
scootergrisen skrev:Du kan ikke bestemme om google skal lave sådan nogen links til dig.
det har jeg bare høret at man kun gøre?
Hvor ?

tobrukdk
Nørd
Nørd
Indlæg:120
Tilmeldt:18. dec 2011, 00:40

Re: Sitelink til min side

Indlæg af tobrukdk » 13. jan 2013, 20:56

scootergrisen skrev:
tobrukdk skrev:
scootergrisen skrev:Du kan ikke bestemme om google skal lave sådan nogen links til dig.
det har jeg bare høret at man kun gøre?
Hvor ?

Nogle forum rundt omkring. kan ikke lige husk dem

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Sitelink til min side

Indlæg af ThomasI » 16. jan 2013, 11:53

Mener også det er noget du automatisk får jo mere "anciennitet" din side får. Så tror bare du skal igang med linkbuilding og så ellers få lavet en masse indhold - så kommer det nok med tiden

Webudvikling kræver tålmodighed - og succes på nettet kommer ikke fra den ene dag til den anden ;) :idea:

tobrukdk
Nørd
Nørd
Indlæg:120
Tilmeldt:18. dec 2011, 00:40

Re: Sitelink til min side

Indlæg af tobrukdk » 16. jan 2013, 12:01

ThomasI skrev:Mener også det er noget du automatisk får jo mere "anciennitet" din side får. Så tror bare du skal igang med linkbuilding og så ellers få lavet en masse indhold - så kommer det nok med tiden

Webudvikling kræver tålmodighed - og succes på nettet kommer ikke fra den ene dag til den anden ;) :idea:

Nej okay, (skal have opret nogle flere artikler i dag til min side)

tobrukdk
Nørd
Nørd
Indlæg:120
Tilmeldt:18. dec 2011, 00:40

Re: Sitelink til min side

Indlæg af tobrukdk » 17. jan 2013, 14:32

http://billedeupload.dk/images/AtBDz.png
http://billedeupload.dk/images/kOqI.png



er det rigtigt lave det her som jeg har gjort få at kun få det som nemprogrammering har på google?

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Sitelink til min side

Indlæg af scootergrisen » 17. jan 2013, 17:42

Nej.

Du har gjort det modsatte.

Du har fortæle google at du ikke ønsker de sider skal være på sitelinks.

tobrukdk
Nørd
Nørd
Indlæg:120
Tilmeldt:18. dec 2011, 00:40

Re: Sitelink til min side

Indlæg af tobrukdk » 17. jan 2013, 22:12

scootergrisen skrev:Nej.

Du har gjort det modsatte.

Du har fortæle google at du ikke ønsker de sider skal være på sitelinks.
ja okay, så ha jeg taget det væk :)

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Sitelink til min side

Indlæg af scootergrisen » 17. jan 2013, 22:58

Yep.
Du skal bare vente. Men det kan være det tager lang tid.

tobrukdk
Nørd
Nørd
Indlæg:120
Tilmeldt:18. dec 2011, 00:40

Re: Sitelink til min side

Indlæg af tobrukdk » 18. jan 2013, 08:10

scootergrisen skrev:Yep.
Du skal bare vente. Men det kan være det tager lang tid.

Snakker vi 4 uger til 3 år eller hvad?

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Sitelink til min side

Indlæg af scootergrisen » 18. jan 2013, 11:30

Kommer sikkert an på indholdet af din hjemmeside og hvor meget folk besøger den.

Efter hvad jeg kan se bruge de de links som folk mest besøger. Så der skal nok først bygges en statestik op over hvilke sider på din hjemmeside som bliver besøgt mest.

tobrukdk
Nørd
Nørd
Indlæg:120
Tilmeldt:18. dec 2011, 00:40

Re: Sitelink til min side

Indlæg af tobrukdk » 18. jan 2013, 11:50

scootergrisen skrev:Kommer sikkert an på indholdet af din hjemmeside og hvor meget folk besøger den.

Efter hvad jeg kan se bruge de de links som folk mest besøger. Så der skal nok først bygges en statestik op over hvilke sider på din hjemmeside som bliver besøgt mest.
også det , det er nemlige rigtigt da :)

Besvar