Jeg er stødt på et lille begynderproblem igenigen: mit CSS vil ikke virke. Jeg er ved at følge den 10. HTML guide herinde (den med div tags), men når jeg ser på min css-side i min browser, så viser den kun CSS-koderne, dvs. koderne er ligesom ikke "aktiveret", hvis I forstår.
Er der nogen, der ved, hvad dette problem kan skyldes?
Mine PHP- og HTML-filer virker fint. Jeg (tror) ikke, jeg bruger XAMPP eller noget. cristian herinde hjalp mig med at aktivere noget PHP via min terminal, og nu ligger mine HTML- og PHP-filer inde i denne gruppering: Macintosh HD -> Bibliotek -> WebServer -> Documents -> NetBeansProject -> NetBeansProject -> og så inde i en af de mapper, jeg har oprettet her efterfølgende. Hvis det er en HTML fil, har jeg selvfølgelig lagt den i den HTML-mappe, jeg har oprettet herinde.
Når jeg kører dem i browseren virker de helt fint (jeg kan dog ikke få NetBeans til at åbne dem ved at trykke "run" af en eller anden grund, men er i stedet nødt til at gå ind i min browser og trykke "åbn arkiv..." og åbne den derfra).
Jeg har en tilsvarende CSS-mappe, og herinde ligger mine CSS-filer så selvfølgelig, ligesom PHP- og HTML-filerne ligger i deres mapper.
Men mit CSS gider altså ikke aktiveres!
Er der nogen, der har nogle ideer til, hvad jeg har gjort galt