Prøver at komme i gang med at kode og jeg er nu lidt stuck. Har downloaded Visual Studio Express og når jeg så prøver at lave et "project" er der ikke nogle templates?
Edit: tror jeg har fundet problemet, men skal stadig bruge hjælp. Hvilke Workloads skal jeg vælge?
Prøver mig med C# det er derfor dette lægger under "C#" men det går op for mig det måske skulle have været under "Off topic"
Visual Studio Express problem
Re: Visual Studio Express problem
Det er ikke unormalt at et projekt ikke indeholder noget når du først starter det.
Nu jeg ikke så meget inde i Visual Studio da jeg er til Java.
MEN! Prøv at lave et tomt projekt og så lav en C# klasse ved at højre klikke på din default root mappe eller projektet selv.
Derfra kan du også lave en GUI i stedet for en tom klasse hvis ikke jeg husker helt forkert.
Nu jeg ikke så meget inde i Visual Studio da jeg er til Java.
MEN! Prøv at lave et tomt projekt og så lav en C# klasse ved at højre klikke på din default root mappe eller projektet selv.
Derfra kan du også lave en GUI i stedet for en tom klasse hvis ikke jeg husker helt forkert.
-
- Begynder
Tak for det hurtige svar, men det ville dsv. ikke have været til megen hjælp, da jeg bare skulle have hjælp til valg af workload. Har løst det nu, så det er super.
Hvordan løste du dit problem?
-
- Begynder
det vil jeg også gerne vide