Kursus.

I dette forum kan du stille og svare på spørgsmål om C# programmering. Alle med en interesse for C# er velkommen!
Besvar
ejnars@gmail.com
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:14. dec 2016, 08:13
Kursus.

Indlæg af ejnars@gmail.com » 16. dec 2016, 07:14

Hej.

Nogen der kender et godt sted at komme på et begynder kursus i C#?.

God jul.

jona190v
Begynder
Indlæg:4
Tilmeldt:16. jan 2016, 12:18

Re: Kursus.

Indlæg af jona190v » 16. dec 2016, 17:06

det ved jeg ikke

SvenH
Begynder
Indlæg:9
Tilmeldt:20. dec 2016, 15:34

Re: Kursus.

Indlæg af SvenH » 20. dec 2016, 15:42

Tja, hvis du leder efter et sted hvor du får undervisning i et lokale, så vil jeg anbefale datamatiker uddannelsen.

Hvis du kan "nøjes" med at kigge på online resourcer, så spørg google ved at søge på c# tutorials. En udvikler's bedste redskab er evnen til at opsøge information selv.

En lille søgning førte mig herhen csharp tutorial og en kort gennemgang af siden får mig til at tænke på mit første semester med java som ligner c# meget - da begge sprog er objekt orienteret.

ejnars@gmail.com
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:14. dec 2016, 08:13

Re: Kursus.

Indlæg af ejnars@gmail.com » 20. dec 2016, 16:31

SvenH skrev:Tja, hvis du leder efter et sted hvor du får undervisning i et lokale, så vil jeg anbefale datamatiker uddannelsen.

Hvis du kan "nøjes" med at kigge på online resourcer, så spørg google ved at søge på c# tutorials. En udvikler's bedste redskab er evnen til at opsøge information selv.

En lille søgning førte mig herhen csharp tutorial og en kort gennemgang af siden får mig til at tænke på mit første semester med java som ligner c# meget - da begge sprog er objekt orienteret.
Super. :-) Tak for svar.

Besvar