Hjælp til at tjekke fejl

Du kan i dette forum stille og svare på spørgsmål vedrørende Java programmering på alle typer platforme.
Besvar
Josefine
Geni
Geni
Indlæg:308
Tilmeldt:9. dec 2011, 16:46
Hjælp til at tjekke fejl

Indlæg af Josefine » 25. maj 2015, 17:13

Hejsa :D

Ja egentlig handler emnet om Processing, men da det er vel er Java-baseret tænker jeg, at det nok minder en del om det, og at det ikke var helt skudt ved siden af at poste det her?
Sagen er den, at jeg for noget tid tilbage har lavet mit første "rigtige" projekt i Processing, men desværre har jeg ikke rigtig haft mulighed for at få nogen som helst bedømmelse på det. Så hvis der er nogen herinde, som kunne tænke sig at se det an og har lyst til at komme med ris/ros og meget gerne rettelser + idéer til forbedring af kode (eventuelt hvis jeg har lavet overflødig kode/fejl, som jeg selv/valideringen ikke har kunnet se), så ville jeg bliver vildt glad :D
Det er dog en beta-version, og jeg kommer nok ikke til at bygge videre på projektet (ud over at rette i det måske), men det kunne være rart for en gangs skyld at få lidt hjælp og nogle gode tips/råd, så jeg kan forbedre mig :) Forvent dog ikke det helt store af mig :lol:
Hvis det er noget, nogen kunne tænke sig, så skriv her, så sender jeg koden i en PB. Det er nødvendigt at have Processing 2.+ installeret.

Mvh. Josefine

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: Hjælp til at tjekke fejl

Indlæg af cristian » 25. maj 2015, 23:21

Prøv at sende det til mig så kigger jeg det igennem

Josefine
Geni
Geni
Indlæg:308
Tilmeldt:9. dec 2011, 16:46

Re: Hjælp til at tjekke fejl

Indlæg af Josefine » 26. maj 2015, 15:05

Awesome, det gør jeg straks :D Andre er også velkomne.

Josefine
Geni
Geni
Indlæg:308
Tilmeldt:9. dec 2011, 16:46

Re: Hjælp til at tjekke fejl

Indlæg af Josefine » 1. jun 2015, 09:52

Du har fået min besked, ikke? :)

Besvar