Hej, jeg ville gerne have et bruger system, hvor der er rank som de her : bruger, vip, mod, admin.
Helst i video.
og rankene skal have adgang til sider.
php member rank system?
Re: php member rank system?
Hej Mathias,
Det var noget af et ønske. Tror desværre ikke det er noget du skal regne bliver lavet lige foreløbig. For det første vil de være et script og system som ville strække sig over 4-5 videoer og for det andet er det et meget specifikt ønske som andre måske ikke lige står og mangler...
Tror desværre jeg må henvise dig til google for at finde en mulig løsning. Eller kig på Wordpress...ved at den funktionalitet findes deri...
Det var noget af et ønske. Tror desværre ikke det er noget du skal regne bliver lavet lige foreløbig. For det første vil de være et script og system som ville strække sig over 4-5 videoer og for det andet er det et meget specifikt ønske som andre måske ikke lige står og mangler...
Tror desværre jeg må henvise dig til google for at finde en mulig løsning. Eller kig på Wordpress...ved at den funktionalitet findes deri...
Hej Thomas, det behøver heller ikke at være andet, end med admin og bruger side. Så laver jeg selv resten.
Hvor mange videoer det er jeg ligeglad med.
Hvor mange videoer det er jeg ligeglad med.
hehe... jaah, det kan godt være at du er ligeglad med antallet af videoer, men det er jeg desværre ikke... det tager mellem 2 og 3 timer at lave én video + forberedelse tid - så det er ikke noget man "bare" lige hurtigt laver
Så må desværre skuffe dig
Så må desværre skuffe dig