Førsteårs datatekniker projekt!

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til PHP!
Besvar
oliversjoebjerg
Begynder
Indlæg:1
Tilmeldt:2. jun 2015, 08:23
Førsteårs datatekniker projekt!

Indlæg af oliversjoebjerg » 2. jun 2015, 08:29

Hej allesammen!

Jeg skal igang med førsteårs datatekniker projekt og jeg vil meget gerne spørge til råds.

Synopse
Et projekt der indeholder en lærer der har to hold. De to får tildelt en række grupper, hvor læreren får rigtighederne til at full admin kontrol. Eleverne skal kun kunne skrive, læse og oprette dokumenter. De vil få stillet en computer til rådighed hver enkel elev samt læren får en computer. Han har et hold bestående af 11 elever og et andet af 14 elever.
13 af eleverne har et valgfag hvor de læser netværk og 12 af eleverne laver programmering som valgfag. De får tildelt en gruppe tværs over klasserne så de har en mappe de deler.
De får en side hvor de kan tjekke deres skema, hvor de kan logge ind med hver unikke deres brugernavn.

Computere:
- Elevernes
Bruges til noter og faglige programmer
- Lærens
Bruges til noter og faglige programmer
NAS:
- Fællesdrev/Fildeling
Budget/inkøb:
- Windows licenser
- Office licenser
- Hardware
- Elforbrug pr. klasse

Spørgsmål

Hvordan vil I sætte Skemaet op? Og jeg vil også gerne have et fora agtigt noget hvor de kan slå deres lektier op, ligesom fronter. Bare meget simpelt og skal helst ikke tage helvedes af tid.

Jeg har cirka 2 uger fra nu af.

Nogen der har nogle råd med hensyn hvad og hvordan det mest simpelt kan sættes op og muligvis nogle guides(Dansk/engelsk).

På forhånd tak! :D

Besvar