kan ikke finde variabler for denne kode her

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til PHP!
Besvar
pohjola251
Entusiast
Entusiast
Indlæg:26
Tilmeldt:1. nov 2013, 21:53
Kontakt:
kan ikke finde variabler for denne kode her

Indlæg af pohjola251 » 17. jul 2014, 08:25

hej jeg har buddyboss installeret på min hjemmeside og jeg er ved at tilpasse menu knapperne og der har jeg den her kode men jeg skal selv indsætte variablerne for $myprofile men jeg aner ikke hvad det er, jeg er ikke særlig god til at kode men jeg er da i gang med at lære det stille og roligt :D så jeg håber der er en af jer der kan hjælpe mig med at finde variabler for $myprofile i denne her kode

function bbg_change_profile_tab_order() {
global $bp;

$bp->bp_nav['profile']['position'] = 10;
$bp->bp_nav['activity']['position'] = 20;
$bp->bp_nav['activity']['name'] = 'Min profil';
$bp->bp_nav['activity']['link'] = $myprofile;
$bp->bp_nav['blogs']['position'] = 30;
$bp->bp_nav['friends']['position'] = 40;
$bp->bp_nav['messages']['position'] = 50;
$bp->bp_nav['groups']['position'] = 60;
$bp->bp_nav['settings']['position'] = 70;

}


jeg håber der er en af jer der kan hjælpe :D:D min hjemmeside er www.tweeb.dk hvis i skal bruge den :D

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: kan ikke finde variabler for denne kode her

Indlæg af ThomasI » 18. jul 2014, 08:45

Hvad er det du vil?

Umiddelbart så er du ved at rette i den kode som styrer rækkefølge på din menupunkter.

F.eks så er "profil" værdi 10, hvilket betyder at den vil lægge føst i din menu.

Hvad angår din variabel, så anvendes den jo allerede nede i koden - har du selv sat den ind?

Variabel blive sat et andet sted i din kode, så dens værdi må blive sat et andet sted... måske kan du finde ud af hvor?

pohjola251
Entusiast
Entusiast
Indlæg:26
Tilmeldt:1. nov 2013, 21:53
Kontakt:

Re: kan ikke finde variabler for denne kode her

Indlæg af pohjola251 » 18. jul 2014, 17:33

hej thomas egentlig så var det fordi jeg selv har fundet en kode til min profil altså at jeg kan vende tilbage til min egen profil når jeg besøger andres og der søgte jeg hjælp på buddyboss og han sagde at jeg selv skulle sætte variablerne ind til denne kode du har fået og så skulle det virke :D men jeg er ikke ret god endnu til det programmerings halløj, men jeg tror jeg er ved at nærme mig noget der virker og ja jeg skulle ændre rækkefølgen på menuerne men den kode som så har min profil knap den skulle passe sammen med den anden kode. ret forvirrendne synes jeg selv, men jeg tror jeg er ved at finde ud af det :D eller så spørger jeg igen mere præcist hvad problemet er næste gang :D

Besvar