Nu har jeg taget jeres gæstebog fra den der video og vil prøve at implementer den på min egen side..
Vil bare lige spørge hvordan kan jeg tilføje et html <hr> tag ved
Kode: Vælg alt
fwrite($fil , $navn."\n".$kommentar."\n");-Patrick

Kode: Vælg alt
fwrite($fil , $navn."\n".$kommentar."\n");Kode: Vælg alt
fwrite($fil , $navn."\n".$kommentar."\n"."______________________________________");Kode: Vælg alt
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title>Min HR</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
<h1>Min hr linje</h1>
<p>Nedenfor kan du se min HR linje</p>
<hr>
<h5>Bagdenne Hr linje er H5 skrift :-)</h5>
</body>
</html>