textbox
Hej hvordan kan man få sin textbox så man kan få fed skrift når man skriver Hej med fed altså de ting som man kan her inde altså når man skriver skal også bruge sådan noget så man kan lave et link om til et skjult link som jeg kalder det for
Re: textbox
Den må du altså lige forklare lidt bedre
- forstår den ikke helt...
Del det gerne op i afsnit og brug punktum
Del det gerne op i afsnit og brug punktum
- Daniel
- Admin

- Indlæg:625
- Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
- Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
- Kontakt:
Re: textbox
Hejsa.
Jeg ved ikke hvordan man laver det, men lige for at gøre det lidt mere forståeligt.
Det der menes er at f.eks. her på forummet kan man skrive et indlæg og så er der et lille mondul på hvor man fx kan vælge fed tekst, kursiv tekst, visning, osv. 
Altså nærmest et lille bitte bruger CMS system til indlæg hvis man kan sige det sådan.
Jeg ved ikke hvordan man laver det, men lige for at gøre det lidt mere forståeligt.
Det der menes er at f.eks. her på forummet kan man skrive et indlæg og så er der et lille mondul på hvor man fx kan vælge fed tekst, kursiv tekst,
Kode: Vælg alt
codeAltså nærmest et lille bitte bruger CMS system til indlæg hvis man kan sige det sådan.
Re: textbox
Jeg mener, at funktionerne hører med til selve BB-forums i sig selv, så det er vist ikke noget, du behøver at kode. Jeg har været på mange BB-forums, og de har alle disse funktioner, medmindre man sletter dem selv.
Re: textbox
josefine det er ikke med forum det er til noget andet som skal laves fra bundenJosefine skrev:Jeg mener, at funktionerne hører med til selve BB-forums i sig selv, så det er vist ikke noget, du behøver at kode. Jeg har været på mange BB-forums, og de har alle disse funktioner, medmindre man sletter dem selv.
Re: textbox
Nåh, ja så ved jeg det desværre ikke.
Men måske kunne du anskaffe dig et bb-forum og så se på dens koder og tage den derfra?
Men måske kunne du anskaffe dig et bb-forum og så se på dens koder og tage den derfra?
Re: textbox
Jeg ville også bruge Josefine's råd + jeg ville tage og sætte et bruger system op ellers kan du jo ikke finde rundt i hvem / hvad der skriver.Josefine skrev:Nåh, ja så ved jeg det desværre ikke.
Men måske kunne du anskaffe dig et bb-forum og så se på dens koder og tage den derfra?
Re: textbox
Hej jeg skal for det første bruge det til et poste system som admin skal kunne det virker det er bare ikke alle de admin som kan kode og sådan noget derfor skal jeg bruge det kan ikke skaffe sådan et forum der vor jeg hoster.Sledmore skrev:Jeg ville også bruge Josefine's råd + jeg ville tage og sætte et bruger system op ellers kan du jo ikke finde rundt i hvem / hvad der skriver.Josefine skrev:Nåh, ja så ved jeg det desværre ikke.
Men måske kunne du anskaffe dig et bb-forum og så se på dens koder og tage den derfra?
Re: textbox
Hej, jeg kan da anbefale dig nogle gratis forum softwares:Mathias skrev:Hej jeg skal for det første bruge det til et poste system som admin skal kunne det virker det er bare ikke alle de admin som kan kode og sådan noget derfor skal jeg bruge det kan ikke skaffe sådan et forum der vor jeg hoster.Sledmore skrev:Jeg ville også bruge Josefine's råd + jeg ville tage og sætte et bruger system op ellers kan du jo ikke finde rundt i hvem / hvad der skriver.Josefine skrev:Nåh, ja så ved jeg det desværre ikke.
Men måske kunne du anskaffe dig et bb-forum og så se på dens koder og tage den derfra?
1. http://www.mybb.com/
2. http://www.phpbb.com/
- Daniel
- Admin

- Indlæg:625
- Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
- Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
- Kontakt:
Re: textbox
Hej Mathias.
Det som du skal lave for at give de muligheder til dine Admins er et temmelig stort og kompliceret projekt som man kun laver hvis man har meget styr på PHP og MySQL.
Hvordan du helt præcist skal lave nogle funktioner ved jeg ikke, men mit råd vil være at opbygge et lille CMS system hvor du under dit input felt skriver de HTML koder dine Admins skal bruge og hvad de gør, og så kan de skrive koderne direkte ind i dit input.
Jeg ved ikke helt om du har lavet et CMS system endnu, men eller så fandt jeg denne guide på YouTube som virker nogenlunde (har ikke lige set den helt igennem).
http://www.youtube.com/watch?v=wzpaPFu__2Y
Det er som sagt et stort projekt at begive sig ud i, men jeg vil ønske dig alt held og lykke med det.
Det som du skal lave for at give de muligheder til dine Admins er et temmelig stort og kompliceret projekt som man kun laver hvis man har meget styr på PHP og MySQL.
Hvordan du helt præcist skal lave nogle funktioner ved jeg ikke, men mit råd vil være at opbygge et lille CMS system hvor du under dit input felt skriver de HTML koder dine Admins skal bruge og hvad de gør, og så kan de skrive koderne direkte ind i dit input.
Jeg ved ikke helt om du har lavet et CMS system endnu, men eller så fandt jeg denne guide på YouTube som virker nogenlunde (har ikke lige set den helt igennem).
http://www.youtube.com/watch?v=wzpaPFu__2Y
Det er som sagt et stort projekt at begive sig ud i, men jeg vil ønske dig alt held og lykke med det.
Re: textbox
Hej Daniel tror måske det høre under css men har styr på poste og alt det der





