skills jokes skrev:hej,
så jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave et tegne program fordi jeg har den her ide om at man kan lave en div (wrap) og en masse div'er på 0.5px eller mindre som er overalt indeni den
og så når man klikkede et eller andet sted inden for wrap ville alt hvad man havde musen over (hover) blive en anden farve (fks. sort, blå grøn, gul)
men før jeg begynder med at prøve det og bruge en masse af min tid på det, vil jeg lige vide om det overhovet er muligt at lave sådan et program med css & html & javascript??
så vær sød at sig mig om det kan lade sig gøre at lave et "tegne-program" i html & css & javascript.
tak

Jokke min ven

Du er en fyr med krudt i røven, men nu begynder jeg snart at slette dine indlæg.
For du spøger rigtig meget om det samme, med en lille twist hver gang.
Og du kommer ikke rigtig i gang med noget af det, hvilket er rigtig ærgerligt.
Jeg ville gerne hjælpe dig og det ville de andre også, men hvis du aldrig kommer videre end fra ide.
Og ligger noget realt tid i det. Så kan vi "hjælpe" dig fra nu og de næste 10 år uden at du kommer videre.
Jeg kan huske noget om at du ikke er så gammel igen, så du må få dine forældre til at hjælpe dig økonomisk
med at komme på nogle små "kurser" der holdes rundt omkring. Så du i det mindste kan komme i gang med noget kode.
Fanden hvis alt glipper så skal jeg nok selv give dig nogle kurser i diverse emner.
Men ikke flere indlæg før du har valgt
Om du skal lave ville lave hjemmesider eller programmer, for at begynde på begge er for meget for hvem som helst.
Og jeg bestemmer nu hver mindre man fjerner min moderator status at hvis du skal lave programmer og spil så skal du lære Java. For det er den vej man lærer skidtet
Console.Printline('Kod for satan');